محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به رسم هر ساله در ایام عید نوروز به استان خوزستان سفر می کند .

به گزارش پارس به نقل از شفاف ،  نوروز 93 نیز احمدی نژاد به همراه خانواده و با ماشین شخصی به خوزستان آمده بود که سفر نوروزی 94 نیز همچون سفر سال گذشته حاشیه های مختلفی از جمله عکس های یادگاری و شعارهای جنجالی تا قهوه خوری و سخن گفتن از بهار و ... به دنبال داشت. 

اما جالب ترین نکته سفر نوروزی امسال احمدی نژاد ، استقبال مسئولین اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان است . تنها دولتمردانی که در مراسم استقبال از احمدی نژاد حضور داشتند مسئولین این اداره کل است . احمدی نژاد در این سفر از فرصت استفاده کرد و پاسخ برخی انتقادات به دولت قبل را داد .

وی گفت : سال که نو می شود برای ما ایرانی ها معنا و مفهوم فراوان دارد، یعنی تولد، تجدید عهد و قوا و همت دوباره برای ادامه مسیر و رسیدن به کمال انسانی.  همه زمین متعلق به خدا بوده و عزیز است اما برخی نقاط عزیزتر هستند. این مناطق عزیزند چون انسان های والایی در آن روزگار گذرانده اند که حال و هوای آن را تغییر داده اند. خوزستان و طلائیه جزو این نقاط خاص بوده و از سایر نقاط عزیزتر است.

کلید واژه بهار در این سفر نیز بر زبان احمدی نژاد جاری شد و گفت که اکنون در فصل زمستان قرار داریم و باید منتظر آمدن فصل بهار باشیم و این فصل بهار با ظهور فرج به نتیجه می رسد و انشاء الله با ظهورش به کمک انسانها بیاید و بتوانیم به کمال برسیم.

در همین حین یکی از حاضرین از او سوال می کند که برای دوره آینده منتظر حضور شما هستیم، احمدی نژاد در پاسخ گفت: دعا کنید تا آن زمان امام زمان ظهور کند.

بعد از اتمام صحبت های احمدی نژاد یک جوان آبادانی با عکسی در دست وارد معرکه شد و حال و هوای چشمان همه را بارانی کرد. وی در حالی که عکس یکی از شهدای گمنام را در دست داشت می گفت که مادر این شهید 33 سال است که چشم به راه آمدن فرزندش است و هر وقت سفره پهن می کند یک بشقاب اضافه می گذارد شاید از راه برسد. وقتی به احمدی نژاد می رسد عکس را به او نشان می دهد و می گوید: " عمو این عکس را می شناسی! 

وی این را هم گفت که ما وقتی دولت را تحویل دادیم 168هزار میلیارد تومان پول در صندوق بوده است، چرا به دروغ می گویند صندوق خالی بوده است.