به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه پس از ناامیدی مسئولان و مربیان پرسپولیس از عملکرد جونیور براندئو مهاجم برزیلی این تیم، حالا آنها تصمیم گرفتند که در نقل و انتقالات زمستانی ضمن خارج کردن این بازیکن از لیست سرخ‌پوشان،‌ بازیکن جدید به خدمت بگیرند تا مشکلات این تیم در خط حمله کمتر شود. طبق اخبار در این خصوص و در هفته‌های گذشته مدیر برنامه‌های مختلفی به این باشگاه مراجعه کردند و رزومه‌های زیادی از بازیکنان و مهاجمان از سراسر دنیا به مسئولان این باشگاه ارائه دادند بازیکنانی که به پرسپولیس معرفی شدند از کشورهای مختلف هستند اما روی سه مهاجم نظر مثبت وجود دارد و قرار است در این خصوص تصمیم نهایی را گابریل کالدرون بگیرد. بر اساس این خبر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم موارد مختلفی مثل نحوه قرارداد، عملکرد فنی، نحوه جذب و موارد دیگر را در نظر دارند و بر اساس این موارد به دنبال جذب بازیکن هستند. به گزارش بخش ورزشی شهر خبر  این احتمال وجود دارد که کالدرون هم بازیکن یا بازیکنانی را به مسئولان پرسپولیس معرفی کند که در صورت رخ دادن این موضوع، مذاکرات برای جذب بازیکن ادامه‌دار خواهد بود. طبق اخبار از ۳ بازیکن مورد نظر پرسپولیسی‌ها ۲ بازیکن متعلق به آمریکای جنوبی هستند و یک بازیکن هم اروپایی است. باید دید درنهایت کدام مهاجم در نیم فصل به پرسپولیس ملحق خواهد شد.

به گزارش بخش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر و به نقل از ورزش۳  ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخ پوشان و برد آنها مقابل فولاد گفت: نکته مهم درباره تیم این است که سطح انتظارات بسیار بالا است ولی کمتر کسی به کار سخت گابریل کالدرون می پردازد. طبق این خبر مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی عنوان کرد: انصاری می‌تواند دفاع چپ بازی کند اما حسینی و شجاع نمی‌توانند گوش بازی کنند. ضمن اینکه من معتقدم بیرون گذاشتن سیدجلال کفر نعمت است. او یک رهبر فوق‌العاده در وسط میدان است که خانه پر 2 سال دیگر می تواند در اوج بازی کند. باید از این موقعیت بیشترین استفاده را کرد و از وجود او بهره برد.به نقل از اخبار پرسپولیس ابراهیمی افزود: زمان های قدیم فوتبال با 6 بازیکن در فوروارد انجام می شد و بقیه دفاع بودند تا اینکه سیستم خطوط طراحی شد. این تیم پتانسیل بالایی در ایجاد موقعیت خطرناک دارد اما این را نمی‌بینیم،شما ببنید به علیپور در خط حمله چند توپ رسانده‌اید که انتظار این همه گل دارید. نمی‌خواهم کسی را با کسی قیاس کنم اما فرشاد پیوس هم باید پاس گل دریافت می‌کرد تا گل بزند.طبق بخش ورزشی شهر خبر مربی اسبق پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی نیز اظهار داشت: ترابی بازیکن خوبی است اما او یک هافبک نفوذی است، پرسپولیس یک وینگر قدرتمند نیاز دارد که میان نورالهی و بازیکنان جلویی باشد و پاس آخر را بدهد،

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه حمید درخشان درباره شرایط پرسپولیس در لیگ اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بد نیست اما این تیم خوب بازی نمی‌کند. با این که روند بازی‌های پرسپولیس جذاب و امیدوار کننده نیست اما گل‌هایی زده می‌شود و تیم برنده از زمین خارج می‌شود. طبق این خبر و به نقل از ورزش۳  او افزود: چیدمان بازیکنان در زمین و نوع به کارگیری آن‌ها اصلا مناسب نیست و به همین خاطر بازیکنان نمی‌توانند همه توان فنی خود را در زمین پیاده کنند و گاهی می‌بینیم آن‌ها با یکدیگر هماهنگی لازم را ندارند.طبق خبرهای بخش ورزشی شهر خبر درخشان در ادامه اضافه کرد: متاسفانه کالدرون از مسوولیت تصمیماتی که می‌گیرد شانه خالی می‌کند که این موضوع برای یک مربی اصلا خوب نیست.طبق این خبر سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه درباره جونیور براندائو، مهاجم برزیلی این تیم هم، گفت: هنوز نمی‌دانم چرا این بازیکن جذب شده است. وقتی بازی اول او را دیدم فهمیدم اصلا فوتبالیست نیست و حیف است که پرسپولیس با رقم زیادی او را جذب کرده است.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.