به گزارش پارس به نقل از کاپ مدافع تیم پرسپولیس گفت:اگر آن توپ در بازی با الهلال به گل تبدیل می شد حالا شرایط برای من بابک حاتمی خیلی خیلی متفاوت بود. 

بابک حاتمی گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم.فقط درباره وضعیت امسال صحبت کردیم.نژادفلاح قول داد که در هفته آینده مطالباتم را پرداخت کند.امیدوارم سال را با روحیه شروع کنیم.من روی حرف نژادفلاح حساب کردم.منتظر هستم با باشگاه پرسپولیس تسویه کنم.
وی ادامه داد:در نیم فصلی که در پرسپولیس بودم فشار زیادی را تحمل کردم.عوض شدن مدیرعامل و مربی به بازیکنان فشار زیادی آورد و به همین دلیل نتوانستیم آنطور که باید و شاید خودم را نشان بدهم.از هواداران عذرخواهی می کنم چون آنچه باید می بودم نبودم.امیدوارم به پرسپولیس کمک کنم و نتایج خوبی بگیریم.
مدافع پرسپولیس درباره عملکرد نه چندان موفق خود در فصل گذشته گفت:ما خوب بازی کردیم و خوب فوتبال بازی کردیم.فشارهایی که روی تیم وارد شد خیلی تیم را اذیت کرد.به خصوص بازیکنانی که رقم قراردادشان کم بود و از نظر فکری آزاد نبودند.امیدوارم امسال این مشکلات نباشد و بچه ها اذیت نشوند.
وی افزود: متاسفانه در فصلی که تمام شد من نتوانستم به آنچه که مد نظرم بود در پرسپولیس دست پیدا کنم. البته باید این را هم اضافه کنم که خیلی بدشانس بودم و نمی توانم منکر این قضیه شوم. 
حاتمی درباره اشتباهی که در بازی با سپاهان انجام داد تاکید کرد: در بازی با سپاهان وقتی توپ به سمت دروازه ارسال شد من ابتدا آن را ندیدم و فقط در کمتر از چند ثانیه متوجه شدم که توپ به سمت من می آید. وقتی خواستم آن را با سر به بیرون دفع کنم یک صدم ثانیه کم آوردم و توپ به جای آنکه کامل به سرم بخورد روی سرم سایید و به درون دروازه رفت. 
مدافع پرسپولیس اضافه کرد: مورد دیگری که می توانست باعث شود تا من حالا نگویم که از عملکردم راضی نیستم بازی با الهلال بود و آن شوتی که به سمت دروازه تیم عربستانی زدم. اگر آن توپ در بازی با الهلال به گل تبدیل می شد حالا شرایط برای من بابک حاتمی خیلی خیلی متفاوت بود. 
وی درباره اینکه آیا تصور می کرد با پرسپولیس رتبه نهمی را کسب کند گفت:وقتی من به پرسپولیس آمدم تیم نهم بود.ولی این رتبه اصلا در شان پرسپولیس نیست.
حاتمی خاطرنشان کرد:نیم فصل صبر کردم اما اینجا باید بگویم از باشگاه سایپا خیلی گلایه دارم.این باشگاه در حق من که برای این تیم زحمت زیادی کشیده بودم خیلی سخت گیری کرد و برای صدور رضایتنامه ام مشکلاتی ایجاد کرد.