به گزارش از پارس به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین،اسطوره باشگاه پرسپولیس دیشب به صورت غیرمترقبه همراه با رضا ریاضتی همکار پیشکسوت ما به موسسه خبر آمد. علی پروین که برای شرکت در هیأت محمود وحدتی، چهره شناخته شده ورزش به همان حوالی امده بود ، سعی کرد برای حمایت از کاندیداتوری محمد دادکان ، همبازی قدیمی اش ، سری هم به رسانه های ورزشی بزند.

پروین از همان ابتدا درباره دردی که فوتبال ایران دارد ، گفت: «متأسفانه غیرفوتبالی‌ها، فوتبال را خراب کرده‌اند و کسی هم نیست از حق این ورزش دفاع کند. پیشکسوتان هم به جای آن که متحد باشند و از حقوق فوتبال دفاع کنند، تفرقه دارند و همه با هم درگیر شده‌اند.»

مرد دوست داشتنی فوتبال ایران که سالهاست لقب سلطانی را یدک می کشد باز از حسی بد گفت:«آدم دلش می‌سوزد برای این فوتبال. به حق امام زمان(عج) آرزو می‌کنم اوضاع فوتبال درست شود. نمی‌دانم چرا فوتبال در این روزها این‌قدر تحت فشار است.»

پروین که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دست به دامنش شده بودند تا دخالت کند درباره بحران داوری ها ، درباره داوری‌های لیگ هم گفت: «درست است که داوران اشتباه می‌کنند اما اگر به این صورت بخواهیم به آنها حمله کنیم، اعتماد به نفس داوران گرفته و اشتباهات بیشتر هم می‌شود. ما باید تلاش کنیم آرامش به داوری برگردد و آنها در آرامش قضاوت‌های بهتری انجام دهند. هرچه بخواهی آنها را بکوبی، اوضاع را بدتر کرده‌ای.»

اسطوره پرسپولیس درباره صحبت اول این روزهای اهالی فوتبال یعنی ثبت نام دکتر محمد دادکان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: «خدا کند شیخ محمد بیاید. دادکان صددرصد از جنس فوتبال است و امیدوارم بگذارند بیاید چون سواد و تجربه این کار را دارد. حضور او در فوتبال خیلی به نفع ما فوتبالی‌هاست.در این شرایط فقط شیخ محمد خودمان می تواند فوتبال را نجات دهد.»