به گزارش پارس به نقل از فارسحمید علی‌عسگر پس از ثبت قرارداد یکساله با راه‌آهن در مورد اینکه آیا مشکل مالیاتی‌اش حل شده‌ است، گفت: علاوه بر مشکلاتی که با پرسپولیس داشتم آنها هر سال 3 درصد از قراردادم را کم می‌کردند تا مالیاتم را بدهند اما این کار را انجام ندادند. حالا مشکلات دیگر هم بماند.

وی در مورد اینکه چرا از پرسپولیس جدا شد، خاطرنشان کرد: همه چیز مشخص است. ایوانکوویچ لیستی را برای 3 بار به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد که نام من در آن قرار داشت اما علی‌اکبر طاهری و افرادی بودند که دوست نداشتند من در این لیست باشم و برخلاف لیست برانکو با من قرارداد نبستند.

علی‌عسگر در مورد اینکه مگر می‌شود مربی یک بازیکن را بخواهد ولی باشگاه با آن موافق نباشد و به طور مثال در حالی که باشگاه سیدجلال حسینی را می‌خواست اما برانکو خواهان او نبود این بازیکن جذب نشد،‌ خاطرنشان کرد: حالا که دیدید این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم این اتفاق در مورد چند بازیکن افتاد. حتی برانکو وقتی لیستی دوباره‌ای داد نام من در آن لیست بود اما باشگاه به طور قاطع می‌گفت من را نمی‌خواهد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند نتیجه بگیرد، عنوان کرد: امیدوارم نتیجه بگیرد اما اگر این اتفاق نیفتد خیلی‌ها باید جواب دهند.