هتل آپارتمان توسکا مشهد نیز یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا 3 قرار دارد و  تنها حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد .

هتل آپارتمان بامداد مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا 1 قرار دارد و  تنها حدود 3 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد  و مجموعا دارای حدود 18 واحد اقامتی می باشد و ساختمان این هتل آپارتمان 5 طبقه می باشد. این هتل آپارتمان انتخاب مناسبی جهت رزرو هتل آپارتمان مشهد می باشد.

هتل آپارتمان ریحانه مشهد نیز یکی از هتل آپارتمان های تازه تاسیس مشهد می باشد که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو 2 قرار دارد و  تنها حدود 4 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد .

هتل آپارتمان آرتا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا 1 قرار دارد و  تنها حدود 3 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق  پنج تخته می باشد  و دارای امکانتی نظیر : لابی و آسانسور و سیستم سرمایش گرمایش و اینترنت می باشد. این هتل آپارتمان در حاشیه خیابان امام رضا 3 قرار دارد و داخل فرعی نمیرود. از این رو انتخاب خوبی حهت رزرو هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد می باشد.

هتل آپارتمان گلسا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد نوساز و تازه تاسیس می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است و فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو کوچه آیت اله خامنه ای قرار دارد و  تنها حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته می باشد .

هتل آپارتمان شکرانه مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد نزدیک به حرم می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو 8 کوچه بازار سرشور قرار دارد و  تنها حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد و دارای امکاناتی نظیر رستوران و لابی و کافی شاپ و اینترنت می باشد.

هتل ساوین مشهد یکی از هتل های سه ستاره و نوساز مشهد می باشد که درخیابان امام رضا قرار دارد و در سال 1397 افتتاح شده است.

هتل آپارتمان پایتخت مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا 1 قرار دارد و  تنها حدود 4 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد  و در سال 1396 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است و دارای امکاناتی نظیر اینترنت  کافه سنتی و لابی بزرگ و شیک می باشد.