به گزارش پارس به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www. azmoon. org و وارد کردن اطلاعات شخصی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خود،
کارنامه آزمون خود را مشاهده کنند.

به گفته « ناصر اقبالی» رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، حدود ۷۰ هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند که ۴۴ درصد از پذیرفته شدگان امسال زن و ۵۶ درصد مرد هستند.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ شهریورماه به واحدهای دانشگاهی مراجعه و ثبت نام قطعی خود را در واحد مربوطه انجام دهند.

داوطلبان ۱۴ رشته گروه آزمایشی هنر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز که حدنصاب نمره کتبی را در این مرحله کسب کرده اند برای شرکت در آزمون مرحله دوم دعوت خواهند شد و آزمون های این مرحله برای این رشته ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

در مجموع پنج هزار نفر در رشته های هنر پذیرش می شوند و جزییات بیشتر آزمون مرحله دوم رشته های گروه آزمایشی هنر در روز شنبه ۱۶ شهریور ماه ۹۲ از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی wwww. pubr-azmoon. com اعلام خواهد شد.

ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه آزاد برای مرحله تکمیل ظرفیت نیز در ۴۰۰ رشته محل در اواخر شهریورماه صورت می گیرد و حدود هشت هزار نفر در این رشته محل ها پذیرفته خواهند شد.
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا قبل از ۱۵ مهرماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند در ترم مهرماه ادامه تحصیل دهند.