به گزارش پارس به نقل از  ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان اینکه در دولت احمدی نژاد کمک ها و حمایت های خوبی به نیروی انتظامی شد و ایشان تسلط خوبی بر آمار و ارقام داشته اند گفت: تنها اختلاف در حوزه امنیت اخلاقی بود و نوع نگاه متفاوت بود، اما در اصل مسئله و روش ها اختلافی وجود نداشت.

وی ادامه داد: طبیعی است نیروی انتظامی در دولت جدید همانند دولت های گذشته تلاش می کند پیشگام در قبول مسئولیت ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی سیاست گذار نیست بلکه مجری سیاست ها است گفت: باید سیاست گذاری واحدی صورت گیرد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه طرح عفاف و حجاب باید نوسازی شود گفت: نقش ها در این طرح بازبینی شود و انتظار از نیروی انتظامی همان وظایفی باشد که در قانون است.

وی با اعلام اینکه سند عفاف و حجاب در اواخر دولت خاتمی به تصویب رسید اظهارکرد: دولت احمدی نژاد همه موارد این سند را قبول نداشت فرصت خوبی است تا در دولت جدید تکلیف نیروی انتظامی در این سند بر اساس قانون اجرا شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخی اعتقاد داشتند نقش نیروی انتظامی در مسایل فرهنگی بسیار کم رنگ است در حالی که ما کاری می کنیم که نیاز به برخورد نباشد و دولت در انجام اهداف خود موفق باشد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: وظایف نیروی انتظامی باید شفاف، روشن و در چارچوب قانون باشد.

راه اندازی بنیاد تعاون در نیروی انتظامی

وی با اشاره به راه اندازی بنیاد تعاون در نیروی انتظامی گفت: این بنیاد متعلق به تمامی کارکنان اعم از شاغل و بازنشسته است و خدمات خوبی در حوزه های مختلف به خصوص مسکن ارایه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه بیمه عمر، حوادث، مسئولیت و مکمل خدمات خوبی به کارکنان ارایه شده در صورتی که فردی دچار آسیب شود بیمه مبالغ خوبی به خانواده ها می پردازد تا خانواده بعد از آسیب فرد با مشکل مواجه نشود.

احمدی مقدم همچنین از واگذاری سه یا چهار سبدغذایی به کارکنان نیروی انتظامی تا پایان امسال خبر داد.

وی درباره پرداخت ها به کارکنان نیروی انتظامی گفت: پرداخت های ما قانونی است و در نیروی انتظامی هیچ گونه کاهش پرداختی نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه موضوع امنیت در ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان توسط معاون اجتماعی نیروی انتظامی اطلاع رسانی شده است گفت: هفته آینده آمار کامل از ماه مبارک رمضان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارایه می شود.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: بدیهی است در ماه مبارک رمضان با توجه به فراگیرشدن اخلاق و معنویت در جامعه جرایم به حد زیادی کاهش می یابد

بی اطلاعی فرمانده ناجا از فرجام پرونده « ستار بهشتی»

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره پرونده « ستار بهشتی» گفت: از قاضی باید سوال کرد از فرجام پرونده اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا، احمدی مقدم همچنین در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ناجا یک واحد ایزوله نیست بلکه در تمامی شئون زندگی مردم به نوعی حضور دارد.

وی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمتگذاری به مردم است گفت: نیروی انتظامی سازمان تعاملی است و توفیق آن در تعامل مثبت است.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی در پذیرش مسئولیت ها باید پیشتاز و پیشگام باشد.

حضور داوطلبانه ناجا برای کنترل بازار ارز

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها از جمله صندوق های غیر قانونی و شبه قانونی، کنترل بازار ارز و مبارزه با احتکار به صورت داوطلبانه حضور پیدا می کنند.

وی درباره پوشش امنیتی نیروی انتظامی در مرزها گفت: در مرزهای غربی تقریبا پوشش کاملی داریم.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه بحث ایجاد امنیت اخلاقی از مطالبات به حق مردم است افزود: موضوع امنیت اخلاقی به دلیل عدم اتحاد و اتفاق نظر یکی از مشکلات جامعه و کشور است.

احمدی مقدم با بیان اینکه امروز بسیار گفته می شود که کار فرهنگی در اولویت است گفت: موضوع امنیت اخلاقی ماهیت اخلاقی دارد، اما وقتی از حد گذشت نیروی انتظامی باید دخالت کند.

وی افزود: هر چیزی که موجب نگرانی در جامعه شود سبب ناامنی در خانواده می شود که در این حوزه نیازمند به اجماع بر اصل مسئله، تقسیم کار، روش ها و مصادیق هستیم.