به گزارش پارس ، به نقل ازآخرین نیوز، محمد رویانیان که در طول چند هفته اخیر چند بار بحث کناره گیری و حتی برکناری اش از مدیریت باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده و هر بار به نحوی ماندنی شده در آخرین اقدام خود راهی وزارت ورزش شد تا تکلیفش را با وزیر و معاون او حمید سجادی روشن کند.

وی که اخیرا به شدت تحت فشار برخی پیشکسوتان و حتی تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش بوده صبح دیروز در شرایطی راهی خیابان سئول شد و قریب به ۲ ساعت با حمید سجادی معاون وزیر ورزش گفت و گو کرد که شنیده می شود مدیرعامل سرخ ها پس از همه اتفاقات اخیر و فشار وزارت ورزش برای جدایی از این باشگاه تصمیم خود برای رفتن را گرفته و از حمید سجادی خواسته هر چه زودتر تکلیف اش را روشن کند.

طبق آنچه که پس از این جلسه به نقل از مدیرعامل پرسپولیس منتشر شده گویا رویانیان از این بلاتکلیفی به ستوه آمده و از حمید سجادی خواسته هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را روشن کند.

رویانیان گفته: من نقطه نظرات خودم را به سجادی در خصوص هیئت مدیره پرسپولیس دادم و دیگر سایر تصمیمات با ایشان و وزارت ورزش و وزیر است. امیدوارم هر تصمیمی می گیرند ختم به خیر باشد.

در همین زمینه خبرهای رسیده حاکیست که به زودی و تا پیش از عمر دولت دهم وزارت ورزش ترکیب جدید هیات مدیره را اعلام و فردی را در سمت مدیرعاملی پرسپولیس جایگزین رویانیان خواهد کرد.