به گزارش پارس ، محمد رویانیان در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در کنار افرادی مثل علی پروین کارم را ادامه می دهم و مطمئن باشید با کمک همه افراد با قدرت رو به جلو خواهیم رفت.

وی افزود: اکنون برای پرسپولیس فقط آرامش مهم است که باید آن را به تیم تزریق کنیم. اتفاقات گذشته را باید فراموش و به فکر آینده باشیم.

رویانیان ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی که در چند روز قبل افتاد کمی ما را از برنامه ها و کارهایی که در فصل نقل و انتقالات داشتیم، عقب انداخت اما مطمئن باشید که باز هم به شرایط ایده آل برمی گردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پروین در هیئت مدیره می ماند یا خیر، گفت: ایشان باید بماند بزرگ پرسپولیس و موسفید ماست درست است پروین بعضی اوقات عصبانی می شود اما ما یک علی پروین بیشتر در فوتبال ایران نداریم مثل یک علی دایی. پروین عصبانیتش هم زیبا و قشنگ است و مطمئن باشید او باید روی دست هواداران همیشه باشد و باید قدرش را بدانیم مانند تمام پیشکسوتان که همه چشم و چراغ باشگاه پرسپولیس هستند.

رویانیان در پایان تاکید کرد: خوشبختانه آرامش لازم را در تیم می بینم و ما الان به این موضوع احتیاج داریم. همه چیز تمام شده و دیگر نباید به گذشته برگردیم تا ببینیم خدا در آینده چه می خواهد.