به گزارش پارس به نقل از فارس، خط اصلی قصه فیلم جدید جکمن در یک سیرک اتفاق می افتد و زندگی آدم هایی را به تصویر می کشد که در این محل فعالیت می کنند.

هیو جکمن در قصه فیلم در نقش پی تی بازنوم بازی می کند. این مرد آمریکایی متخصص کار به عنوان مجری و صحنه گردانی کارهای نمایشی بود و از او به عنوان مرد نمایش اسم می برند.

پی تی بارنوم موسس و خالق آن سبک نمایشی است که امروزه با نام سیرک شناخته می شود و قصه فیلم او را در سفرهای دوره ای برای معرفی سیرک به مردم عادی به نمایش می گذارد.

مسئولان کمپانی فوکس قرن بیستم هنوز زمانی را برای شروع کار فیلم برداری« بزرگترین شومن روی زمین» اعلام نکرده اند. ولی به احتمال زیاد، این فیلم پس از پایان کار هیو جکمن در قسمت جدید مجموعه فیلم علمی تخیلی « مردان ایکس» جلوی دوربین خواهد رفت.

« مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» هم اکنون جلوی دوربین است. این فیلم برای نمایش عمومی در سال ۲۰۱۴ آماده می شود.

مایکل گریسی کارگردان « بزرگترین شومن روی زمین» قبل از این در چند فیلم سینمایی به عنوان طراح صحنه های جلوه های ویژه کارکرده و این فیلم، اولین کار بلند سینمایی او در مقام کارگردان است.

احتمال حضور کری مولیگان و الن پیج در فیلم ماکل گریسی بسیار زیاد است و این دو هم اکنون در حال مذاکره با تهیه کنندگان فیلم هستند.

هیو جکمن تازه از بازی در درام اجتماعی « زندانیان» فارغ شده است. تهیه کنندگان فیلم تلاش دارند آن را برای سال جاری میلادی آماده نمایش کنند.

این در حالی است که این بازیگر استرالیایی تبار سینما، برای امسال اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه « وولورین» را به روی پرده سینماها خواهد فرستاد. او در فیلم در نقش کاراکتر وولورین/مرد گرگ نما یازی می کند.

جکمن سال قبل نسخه تازه ای از « بینوایان» را روی پرده سینماها دانست. او در این درام موزیکال در نقش ژان والژان کاراکتر معروف دنیای ادبیات و سینما بازی کرد.

« بینوایان» در اکران عمومی خود در سینماهای آمریکای شمالی حدود ۱۴۹ میلیون دلار فروش کرد و نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد.

این فیلم با هزینه تولید متوسط ۶۰ میلیون دلاری تهیه شده بود و در کنار فروش خوب در جدول گیشه نمایش سینماها، با نقدهای مثبت منتقدان هم همراه شد.