به گزارش پارس به نقل از مهر از اردبیل، معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز در بخش راه و شهرسازی بالغ بر هزار میلیارد تومان پروژه اجرا کرده ایم که بالغ بر ۴۰۴ کیلومتر انواع راه است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان اردبیل یادآور شد: این پروژه ها نیز با ۱۲۴ میلیارد تومان افتتاح می شود. علاوه بر این ۲۱ واحد آموزشی نیز امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رحیمی میزان اعتبار پروژه های افتتاحی امروز را هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: افتتاح این پروژه ها از گام های موثر در خدمت به مردم استان اردبیل است چرا که احمدی نژاد تعلق خاطر به این استان دارد.

وی با بیان اینکه امروز همچنین با حضور در شورای اداری استان اردبیل برخی نواقص و مشکلات استان را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد، بیان داشت: همچنین امروز برخی پروژه ها برای افتتاح در ماههای آینده آغاز خواهند شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در کشور تصریح کرد: ما برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز، اموال و دارایی های دولتی را به فروش رساندیم و بین این پروژه ها تقسیم کردیم.

وی از جمله افتتاح هزاران واحد مسکونی در سطح کشور را یادآور شد و گفت: امروز دو سفر مهم در کشور صورت می گیرد که رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده و من امروز در اردبیل پروژه های مختلفی را افتتاح خواهم کرد.