به گزارش پ ارس به نقل از فارس، با آغاز ماه رمضان، اپراتورهای تلفن همراه تخفیف هایی را برای مشترکان خود در نظر می گیرند.

امسال نیز طبق این رسم هر ساله، سه اپراتور تلفن همراه کشور، همراه اول، ایرانسل و رایتل از امروز تخفیف های ویژه ماه رمضان را برای مشترکان خود فعال کرده اند.

*مکالمه نامحدود شبانه همراه اول با بسته های شب های روشن

با آغاز ماه مبارک رمضان، همراه اولی ها در قالب بسته های « شب های روشن» می توانند مکالمه نامحدود داشته باشند.

براساس اعلام این اپراتور، بسته های شب های روشن همراه اول شامل مکالمه رایگان (درون اپراتوری) از ساعت ۱۱ شب الی ۷ صبح است که از روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان قابل استفاده می باشد.

تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شرکت در این طرح و فعال کردن بسته، در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه برخوردار شوند و در خارج از این ساعات، هزینه مکالمات مشترکین با تعرفه عادی محاسبه می شود.

مکالمه نامحدود شبانه همراه اول در سه بسته شبانه (۲۴ ساعت) با هزینه فعال سازی ۵۰۰۰ ریال، بسته هفتگی ۳۰۰۰۰ ریال و بسته ماهانه ۱۱۰۰۰۰ ریال به مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می شود.

مشترکین اپراتور اول می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۷ و یا با شماره گیری کد# *۱۱۱*۳۳۳ برای فعال سازی و بررسی وضعیت بسته ها اقدام کنند.

همچنین اطلاعات بیشتر در پرتال همراه اول به نشانی WWW. MCI. IR در دسترس است.

* ایرانسل با طرح مهتاب و جوایز در ماه رمضان

اپراتور دوم تلفن همراه در این ماه برای مشترکان خود، بسته هدایا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

طبق اعلام این اپراتور، در طول ماه رمضان تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل که سیم کارت خود را از طریق کد دستوری ویژه #رمزشارژ*۱۴۶* شارژ کنند، از ۳۰ درصد شارژ داخل شبکه بیشتر در همان روز بهره مند خواهند شد که مجموع این شارژ سی درصدی تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی قابل استفاده است.

علاووه بر این تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل با پرداخت ۲۰۰۰ ریال و فعال سازی طرح مهتاب، از طریق کد دستوری #۳*۶*۳*۵۵۵* به مدت ۳۰ روز، از ۱۴ درصد تخفیف در مکالمه های داخل شبکه در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح و ۲۱ درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات بهره مند شوند.

تعرفه مکالمه در طرح مهتاب ایرانسل، برای هر دقیقه مکالمه با خطوط تلفن ثابت، در تمامی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه مکالمه با سایر مشترکین ایرانسل، در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح، ۵۳۵ ریال و در باقی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه تماس با مشترکین سایر اپراتورها، ۹۲۹ ریال محاسبه خواهد شد.

علاوه بر این متقاضیانی که از ابتدای ماه رمضان، اقدام به خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری ایرانسل کرده و سیم کارت خود را تا پایان شهریور ۹۲، حداقل ۱۰۰هزار ریال شارژ کنند، در قرعه کشی یک دستگاه خودروی BMW Z۴ شرکت داده خواهند شد.

مشترکین جدید، در ۳۰ روز اول فعال سازی سیم کارت خود، به ازای هر بار شارژ حداقل ۲۰هزار ریالی، از ۲۵ درصد اعتبار هدیه ۵ روزه نیز برخوردار خواهند شد.

همچنین، در رمضان امسال، به هفت نفر از مشترکینی که نوای پیشواز مذهبی خریداری کنند، به قید قرعه ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. دریافت فهرست این آهنگ های پیشواز مذهبی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره۷۸۷۸ ممکن است.

اطلاعات بیشتر در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www. irancell. ir قابل مشاهده است.

*رایتل و مکالمه رایگان درون شبکه از افطار تا سحر

اپراتور سوم تلفن همراه امسال در ماه رمضان از افطار تا سحر، مکالمه و پیامک درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت را رایگان کرده است.

براساس اعلام این اپراتور، مشترکان رایتل در این ماه از مکالمه صوتی و پیامک رایگان داخل شبکه و یک گیگا بایت اینترنت پرسرعت در فاصله زمانی افطار تا سحر بهره مند شوند.

افرادی که در ماه مبارک رمضان به جمع مشترکان این اپراتور بپیوندند، علاوه بر هدایای ویژه این ماه، از بسته های آغازین سیم کارت های رایتل نیز استفاده خواهند کرد.

بسته های آغازین برای سیم کارت های دائمی شامل ۱۲۰ دقیقه مکالمه صوتی درون و برون شبکه، ۵۰۰ مگا بایت اینترنت، ۱۲۰ پیامک و یک سیم کارت اعتباری با ۱۰ هزار ریال اعتبار اولیه و برای سیم کارت های اعتباری ۱۰۰ هزار ریال اعتبار اولیه و ۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان و برای سیم کارت های دیتا، ۵۰ مگا بایت اینترنت و ۵۰ پیامک است.

اطلاعات بیشتر در سایت rightel. ir در دسترس است.