به گزارش پارس ، این تهیه کننده در گفت وگو با ایسنا، گفت: درباره ی برنامه های سحرگاهی معتقدم اینگونه برنامه ها سهل و ممتنع هستند، ؛ سهل به لحاظ اینکه ساختار ثابتی دارند و ممتنع از این جهت که حساس هستند و حتما باید نکته ها رعایت شود؛ چرا که زیر ذره بین علما هستند و در مقابل مخاطبان خاص اینگونه برنامه ها را به شدت دنبال می کنند.

وی درباره تغییرات اعمال شده در برنامه امسال « ماه خدا» نسبت به سال های گذشته که با اجرای فرزاد جمشیدی پخش می شد، توضیح داد: یکی از تغییرات برنامه امسال نسبت به سال های گذشته این است که قرار است هر سحر به مدت ۱۰ دقیقه قطعات فارسی مناجات توسط آقای کریم خانی اجرای زنده شود ولی ساختارش قرار نیست تغییر کند، چرا که معمولا ساختار برنامه های سحر ثابت است.

وی افزود: یکی دیگر از تغییرات امسال « ماه خدا» ی امسال این است که دعای سحر و اذان را هفته ای سه شب به شکل زنده در برنامه اجرا خواهیم کرد.

تهیه کننده « ماه خدا» در ادامه درباره ی پخش برنامه اش در ماه رمضان امسال گفت: « ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی از سه شنبه که در واقع شب اول ماه مبارک رمضان است به روی آنتن می رود.

عباسی در پایان با اشاره به سختی های تولید و پخش برنامه های سحرگاهی به شکل زنده خاطرنشان کرد: پخش اینگونه برنامه ها به شکل اجرای زنده، تایم مشکلی است به سبب اینکه علاوه بر مجری همه عوامل پشت صحنه از ساعت ۱۲ بامداد تا بعد از سحر مشغول کار هستند ولی با تمام سختی ها جذابیت های خاص خودش را دارد.

به گزارش ایسنا، « ماه خدا» عنوان برنامه سحرگاهی شبکه اول سیماست که هر سال با اجرای فرزاد جمشیدی ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رفت. این برنامه پس از چندین سال که با اجرای جمشیدی همراه بود، امسال به حسن سلطانی از دیگر مجریان صدا و سیما سپرده شد.

تهیه کنندگی « ماه خدا» ی امسال را سعید عباسی و مجید نادری مشترکا عهده دار هستند.