به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در این بین افرادی نیز براساس گمانه زنی ها مطرح شده اند و رایزنی هایی نیز با این افراد شده است که از جمله تازه ترین و شاید جدی ترین آنها می توان به محسن رضایی از کاندیداهای ریاست جمهوری و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

براین اساس طی گفتگویی با رییس رسانه ای ستاد انتخاباتی محسن رضایی درخصوص رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: براساس گفت وگویی که با وی داشته ام، تاکنون صحبت هایی در این خصوص با وی مطرح شده اما هنوز آقای رضایی در این مورد نظری نداده است.

گیل آبادی در گفت وگو با خبرنگار « شهری» ایسنا افزود: این پیشنهاد از سوی افرادی متفاوت و نیز تعدادی از اعضای شورا مطرح شده است و با توجه به اینکه آقای محسن رضایی در فضای انتخابات ریاست جمهوری و قبل از آن، جریان سومی را دنبال می کردند که عقلانی و منطقی باشد، براین اساس ارایه پیشنهاد از سوی گرو ه های مختلف، غیرقابل پیش بینی نبوده است.

وی اضافه کرد: آقای رضایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم شعار دولت فراگیر را مطرح کرده است که در آن دو مؤلفه کارآمدی و ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته است و هر پیشنهادی که در آن این دو مؤلفه رعایت شود، می تواند مورد پذیرش قرار گیرد.