به گزارش پارس ، کارگردان فیلم سینمایی « مهمان داریم» در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، درباره ی آخرین وضعیت این فیلم توضیح داد: تقریبا در مراحل پایانی مونتاژ هستیم و اکنون جلوه های ویژه فیلم در حال انجام است.

او ادامه داد: به زودی وارد مرحله صداگذاری خواهیم شد و بعد آهنگساز فیلم را انتخاب می کنیم، البته هنوز در این باره مذاکره جدی با کسی صورت نگرفته است.

عسگر پور با اشاره به طولانی شدن مرحله ی تدوین فیلم « مهمان داریم» گفت: این مساله به مدت زمان فیلم مربوط می شد چون در نسخه ی اولیه، فیلم حدود ۱۴۰ دقیقه بود اما اکنون آن را به ۱۱۰ دقیقه رسانده ایم. در واقع تلاش کردیم به یک ترکیب درستی برای نمایش فیلم برسیم که کار سختی بود و به همین دلیل مدت زمان تدوین طولانی شد.

کارگردان « اقلیما» درباره زمان اکران « مهمان داریم» و اینکه آیا قرار است در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود یا زودتر، توضیح داد: زمان اکران به شرایط و توافقی که تهیه کننده و سرمایه گذار خواهند داشت بستگی دارد. در این باره من با منوچهر محمدی به عنوان تهیه کننده، توافق نظر دارم اما باید تهیه کننده و حوزه هنری که سرمایه گذار است در این باره به توافق برسند.

وی یادآور شد: شاید حوزه هنری تمایل داشته باشد فیلم را تا زمان برپایی جشنواره فجر نگه دارد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، در فیلم « مهمان داریم» پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، معصومه قاسمی پور و سهیلا گلستانی به ایفای نقش پرداختند.