به گزارش پارس،به نقل از تسنیم: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه 16 آذر94 آغاز و روز یکشنبه 22 آذر پایان می‌پذیرد.

وی افزود: دفترجه راهنمای ثبت‌نام حاوی شرایط، ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم دیگر قبل از آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه 16 آذری برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاوری عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان باری ثبت‌نام باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین دوره المپیاد عملی دانشجویی کشور اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است، لازم است داوطلبان به وسیله کارتهای عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 30 هزار توامن به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به خرید سریال ثبت‌نام اقدام کنند. 

توکلی ادامه داد: هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کدرشته امتحانی اصی خوئد (کدرشته امتحانی اول) از میان 66 کدرشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کدرشته‌های شناور مشخص شده است به عنوان کدرشته امتحانی دوم اقدام کند و مبلغ 30 هزار تومان دیگر بابت وجه ثبت‌نام و انتخاب کدرشته امتحانی دوم پرداخت کرده و یک سریال اعتباری دیگر دریافت کند. 

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: براساس ضوابط، داوطلبانی که علاقه‌مند به گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی و غیردولتی هستند لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 9 هزار و 200 تومان دیگر برای شرکت در گزینش دوره‌های مربوطه اقدام و در تقاضانامه ثبت‌نامه علاقه‌مندی خود را ثبت کنند. 

توکلی یادآور شد: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 از روز یکشنبه 12 اردیبهشت 95 لغات چهارشنبه 11 اردیبهشت 95 بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در این مدت با مراجعه به سایت سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. 

وی عنوان کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده این آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 16 اردیبهشت و جمعه 17 اردیبهشت سال95 برگزار خواهد شد.