به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مصطفی دهمرده ای رئیس بیمارستان شهید مطهری در پاسخ به اظهار نظر مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در رابطه با اینکه بعد از مراجعه به این بیمارستان حتی پزشک هم حضور نداشته است به خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، گفت: طلایی با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان آورده شد که حتی اقدامات اولیه هم رویشان انجام نشده بود. بلافاصله بعد از ورود رگ‌گیری و محل‌های سوختی شستشو و پانسمان و تمام اقدامات اولیه انجام شد.

وی افزود: این نکته حائز اهمیت است که ریه وی به دلیل انفجار گاز دچار آسیب و سوختگی شده بود و شدیدا مشکل تنفسی داشت که به دلیل این مشکل بلافاصله در icu بستری شد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس بیمارستان شخصا 5 دقیقه بعد از ورودشان برای دریافت وضعیت و انجام اقدامات لازم در محل حاضر بودم و این نکته که حتی پزشک هم در بیمارستان حضور نداشته است را کاملا تکذیب می‌کنم.

رئیس بیمارستان شهید مطهری ادامه داد: در ساعت اولیه مراجعه مرتضی طلایی به بیمارستان شهید مطهری، محمدهادی ایازی معاون وزیر بهداشت و همچنین میر اسماعیل رئیس دانشگاه ایران نیز برای کنترل وضعیت و اطمینان از وضعیت خدمات رسانی و روند درمانی وی در محل بیمارستان حاضر شدند.

وی افزود: تمام اقدامات پزشکی لازم برای نایب رئیس شورای شهر تهران انجام شده و تا ساعت 13 همان روز در بیمارستان حاضر بودند که بعد از بهتر شدن وضعیت تنفسی و امکان جا‌به‌جایی، به خواست خانواده‌شان، به مرکز درمانی دیگری انتقال پیدا کرد.

دهمرده ای گفت: شاید به دلیل وضع اورژانسی و حال خرابشان متوجه گذشت مسائل نبوده‌ و این باعث نادیده گرفته شدن زحمات پزشکان و پرستاران شده است.

وی افزود: ضمنا تمامی مراحل درمانی و اقدامات انجام شده بر روی طلایی توسط دوربین‌های مداربسته بیمارستان ثبت و قابل استناد است.

پیش از این نایب رئیس شورای شهر ضمن انتقاد از عملکرد پرسنل و پزشکان بیمارستان شهید مطهری تهران، گفته بود: بعد از آن به بیمارستان مطهری رفتیم پزشکان تشریف نداشتند پرستاری که بود گفت پزشکان نیستند یادم است در آن لحظه همسرم با دامادم در حال هماهنگ کردن بودند تا به ما برسند وقتی دامادم آمد آخرین چیزی که یادم است گفت: یک پانسمانی کاری انجام دهید و آن پرستار با آرامش گفت پزشکان منزل هستند ابتدا باید پرونده تشکیل دهید.