به گزارش پارس به نقل از مهر، هفدهم مردادماه عوامل یگان کلانتری ۱۱۵ حین گشت زنی در موقعیت خیابان مولوی نرسیده به وحدت با شنیدن صدای یکی از شهروندان که داد می زد دزد را بگیرید مشاهده کردند ۲ نفر سارق موبایل قاپ در حال فرار با یکدستگاه موتورسیکلت هستند.

بلافاصله ماموران با خودرو به تعقیب و گریز متهمان پرداختند و موفق شدند با عکس العمل به موقع سارقان را متوقف و متهمان که «قدرت» و «عظیم» که هر دو تبعه افغانستان بودند را دستگیر کنند.

سارقان حین فرار گوشی های سرقتی را پرتاب کردند که با همکاری شهروندان ۲ دستگاه گوشی سرقتی تحویل مامورین شد و در دایره تجسس ضمن بررسی تخصصی ۴ نفر از مالباختگان به کلانتری مراجعه و سارقین را مورد شناسایی قرار دادند.

در ادامه تحقیق از سارقین مشخص گردید «عظیم» یک سال قبل پس از خرید موتورسیکلت در میدان شهدا با «قدرت» آشنا شده و تصمیم  به انجام سرقت های خشن می گیرند و با این شیوه و شگرد که «عظیم» رانندگی می کرده و دیگری پس از انتخاب سوژه از پشت سر به آن نزدیک و اقدام به موبایل قاپی و کیف قاپی می نمودند .

سرگرد صادق ضرونی رییس کلانتری ۱۱۵ رازی با اعلام دستگیری هر دو متهم از سوی ماموران پلیس به خبرنگار مهر گفت : با ثبت اظهارات  شاکیان پرونده ای در این خصوص تشکیل شد که   برای تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایم متهمان و همچنین شناسایی سایر متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.