به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرگرد ولی اله سعیدی با اعلام خبر دستگیری زن سارق سابقه دار خودرو به نام «الناز مارموز» با کمک زنان زائر حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: ساعت 11 روز سه شنبه ماموران واحد گشت خودرویی کلانتری 205 صحن مطهر در حین گشت زنی معمول خود در پارکینگ شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مشکوک شدند که پس از استعلام پلاک خودرو، مشخص شد سرقت خودروی مذکور دو روز قبل توسط مالک آن در شهر ری گزارش شده است.
 
رئیس کلانتری 205 صحن مطهر با بیان اینکه در خودروی سرقتی مکشوفه یک مرد و یک زن جوان حضور داشتند، گفت: پس از استعلام پلاک خودروی مذکور و مشخص شدن سابقه سرقتی این خودرو، ماموران در صدد بازداشت سرنشینان خودروی پراید سفید رنگ برآمدند که سرنشیان خودرو، اقدام به فرار از دست ماموران کردند، اما با هوشیاری ماموران، عوامل گشت این کلانتری موفق به دستگیری مرد جوان شدند.
 
او دامه داد:‌ پس از دستگیری مرد جوان مشخص شد، نام زن جوان داخل خودرو الناز بوده که یکی از سارقان معروف و سابقه دار خودرو است. لذا ماموران تعقیب و دستگیری وی را ادامه دادند که با توجه به حضور زائران در حرم مطهر امام خمینی (ره) و تلاش الناز برای فرار از دست ماموران در میان جمعیت زوار حاضر در حرم، عوامل گشت این کلانتری موفق شدند با کمک خانم‌های زائر در حرم امام، وی را پس از 10 دقیقه فرار و تعیقب و گریز پلیسی، دستگیر کنند.
 
سعیدی با تاکید بر سوابق متعدد «الناز» در سرقت خودرو گفت: پس از دستگیری الناز، وی به همراه اشیاء سرقتی کشف شده از خودرو، شامل دو دستگاه ضبط، باند، 2 عدد زاپاس، تعدادی کارت هدیه، تعدادی کارت سوخت، چند عدد کارت شناسایی افراد مختلف و چندین دستگاه موبایل به کلانتری 205 صحن مطهر منتقل شد.
 
رئیس کلانتری 205 صحن مطهر گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی انجام شده مشخص شد "الناز" معروف به "الناز مارموز"، دارای سوابق متعدد کیفری است و از سارقان به نام خودرو در جنوب پایتخت به حساب می‌آید. لذا متهمین به همراه کشفیات به دست آمده و تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.