به گزارش پارس، و به نقل از سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل، خودرو و داخل خودرو در حوزه جنوب مشهد، ‌ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بیدمشکی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اقدامات فنی خود را در خصوص این سرقت ها با دعوت از شاکیان آغاز کردند و با توجه به اطلاعات به دست آمده و تجزیه و تحلیل آنها، به سرنخ‌هایی از عامل این سرقت‌ها دست یافتند.

وی تصریح کرد: با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی یکی از سارقان به نام سعید که با روش تخریب درب اقدام به سرقت می کرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

کارآگاه بیدمشکی در ادامه اظهار داشت: در بازجویی های فنی به عمل آمده از متهم 33 ساله، کاراگاهان با ارائه مستندات پلیسی پرده از 15 فقره سرقت منزل و مغازه، چهار فقره سرقت خودرو پراید و 33 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده های بلوار پیروزی و وکیل آباد برداشتند.

بیدمشکی ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه این متهم اموالی شامل دوربین عکاسی، لپ تاپ، موبایل، پرینتر، اسکنر، رایانه و ... کشف و در این راستا چهار نفر مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه به مالباختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با اعلام اینکه این متهم با تخریب درب ورودی اقدام به ورود به منازل و مغازه ها می کرد بیان داشت: پرونده تکمیلی در این خصوص تنظیم و متهمان با صدور دستور قضایی روانه زندان شدند.