به گزارش پارس، رضا کاوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به نزدیک شدن عید سعید فطر و تعطیلات منتهی به پایان هفته تدابیر ترافیکی ویژه ای برای تردد مسافران در این محور اتخاذ شده است.

وی افزود : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در این مسیر ممنوع است و موتور سیکلت سواران نیز اجازه تردد در محورهای کرج به چالوس را تا ساعت 24 روز یکشنبه ندارند.

او ادامه داد : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 10 روز پنجشنبه تا سه بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و از ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنجشنبه الی 3 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد نیز یک طرفه خواهد بود.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از کرج از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه تا یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد شد .

وی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه تا 3 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 15 و 30 دقیقه روز یکشنبه تا 3 بامداد دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست تا پیش از سفر از محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده اطلاع یابند.

وی گفت : در صورتی که روز جمعه (فردا) عید سعید فطر اعلام شود، محدودیت های ترافیکی هم یک روز زودتر اعمال خواهد شد.

او افزود : هم اکنون گروه های راهداری شهرستان به صورت شبانه روزی آماده استقبال از میهمانان هستند و تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا سفری ایمن همراه با آسایش را برای هموطنان عزیزی که قصد سفر به این منطقه دارند، فراهم کنند.

مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف و آفتابی و درجه حرارت این منطقه را 24 درجه سانتیگراد اعلام کرد.