به گزارش پارس به نقل از فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هوای این بخش بارانی است، گفت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز برقرار بوده و جاده لغزنده است.


علی نوری‌پور دقایقی قبل بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز برقرار است. وی با اعلام اینکه هوای منطقه لاریجان با بارش باران روبرو است، گفت: جاده هزار نیز لغزنده است. رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه زائران، کاروان‌ها و مسافرانی که از شمال کشور به تهران رفته و در بیست‌وپنجمین سالگرد رحلت امام امت شرکت داشته‌اند در حال بازگشت به شهرهای خود هستند، بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک از پایتخت کشور به سمت آمل در اکثر نقاط سنگین بوده و در برخی نقاط نیز نیمه‌سنگین است.

نوی‌پور افزود: مسافران و گردشگران زیادی نیز تعطیلات سه روزه و ایام پایانی هفته جاری را در مازندران و دیگر استان‌های شمالی به سر می‌برند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران توصیه کرد: با توجه به بارانی بودن منطقه و لغزنده بودن محور هراز رانندگان احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دهند و با حرکت با سرعت مطمئنه، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حق تقدم را رعایت کنند.