به گزارش پارس به نقل از فارس، مهیار رستگار لحظاتی پیش با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های گیلان، اظهار کرد: از روز گذشته جاده رشت قزوین دارای ترافیک سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین محور مذکور تا دو ساعت پیش ادامه داشت، افزود: اکنون ترافیک در محور رشت قزوین نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان ورود گردشگران و مسافران زیاد در تعطیلات عید قربان به این استان را از دو روز گذشته عنوان کرد و یادآور شد: اکنون در محور آستارا و چابکسر نیز ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

وی، درباره وضعیت تصادفات جاده ای استان تصریح کرد: در دو روز گذشته تصادف مهمی در گیلان رخ نداده است اما از رانندگان می خواهیم همچنان قوانین رانندگی را رعایت کنند تا از سفر خود به گیلان خاطره ای خوش داشته باشند.

رستگار، از محدودیت ترافیکی در محور رشت قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیکی ناشی از برگشت مسافران در محور رشت قزوین، محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۶ مهر جاری تا ساعت ۱۲ همان شب اعمال می شود.

وی، متذکر شد: در ساعات و تاریخ مذکور تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین باربری مانند کامیون و تریلی به جز مواد سوختی ممنوع است.

این مسئول رعایت محدودیت های ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده های گیلان را مورد تأکید مسافران و رانندگان قرار داد.