به گزارش پارس، علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در آمل اظهار کرد: با آغاز تعطیلات سه روزه هفته جاری تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از طریق محور مواصلاتی هراز وارد مازندران شدند.

وی با اشاره به حجم زیاد تردد در جاده شریانی هراز، افزود: برای استفاده بهینه از مواهب طبیعی و آب و هوای شمال کشور در تعطیلات اخیر شاهد روزهای شلوغ در این محور مواصلاتی بودیم.

نوری‌پور با اعلام وجود تردد زیاد در همه روزهای سال در محور هراز، گفت: هم‌اکنون حجم تردد در مناطق پنجاب، تونل شماره یک، پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، منطقه نارنجستان، پل چلاو، شنگلده، گزنک و پلور بیشتر از دیگر مناطق است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام امت، بیان کرد: در این ایام تردد زائران کوی خمینی (ره) به تهران و مسیر بازگشت به آمل را شاهد بودیم که بر سنگینی رفت و آمدها افزوده بود.

این مسئول با اشاره به بازگشت مسافران استان‌های مرکزی کشور به شمال، خاطرنشان کرد: ترددها برای بازگشت به تهران تا فردا نیز ادامه دارد.

نوری‌پور با اعلام اینکه در روزهای گذشته تصادف سنگین منجر به فوت مشاهده نشد، تصریح کرد: با توجه به سنگینی ترافیک، افزایش تردد و کاهش سرعت خودروها در ایام شلوغ سال و تصادف‌های سنگین مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به بازسازی و مرمت منطقه ریزشی بلبل‌خوان در کیلومتر 35 محور مواصلاتی هراز که ابتدای خرداد ماه با ریزش شدید روبرو بود، گفت: از رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند، می‌خواهیم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.