به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران بسیاری از افراد نگران اضافه وزن به ویژه تجمع چربی در نواحی دور کمر در‌نتیجه نسبت به غذاهایی که مصرف می‌کنندبه ویژه غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده، بسیار‌نگران هستند،ولی شما می‌توانید با مصرف غذاهایی مانند سالاد، اسفناج از اثرات آن استفاده کنید، به همین جهت محققان 43 مطالعه درباره موثربودن و پیام‌های سلامتی خوراکی را به طور عمومی بررسی کردند و از مسئولین ارشد این مطالعه بیشتر براین مسئله توجه داشتند‌ که مصرف سبزیجات را جدی بگیرند و بیشتر مصرف کنید.

محققان در رژیم غذایی افراد بررسی‌های بسیاری انجام دادند و در‌ابتدا‌ نکات مثبت را بررسی کردند که این نکات مثبت باید تقویت شوند و نکات منفی باید از رژیم غذایی حذف شود به عنوان مثال به خودتان بگویید پیتزا مستقیماً چربی اضافی بدن مرا تشکیل می‌دهد و یا این اسموتی سبز باعث سلامتی بیشتر می‌شود.

محققان می‌گویند پیام‌های افسردگی آور‌ و کسل کننده درباره‌ی غذاهایی که مصرف می‌کنید می‌تواند بیشتر اثر مخرب داشته باشد تا اینکه شما از خوردن باز دارد و بر همین اساس محققان دریافتند 73 درصد افراد دارای اضافه وزن بیشتر به دلیل ناراحتی از خوردن زیاد و اثرات منفی این عادت،‌بیشتر دچار این عارضه شدند.

کارشناسان او بهداشت می‌گویند به عبارت دیگر ترس ناشی از پیام‌های خطرناک تغذیه نامناسب همچون اسید ترانس، بسیار خطرناک خواهد بود. 

آنان معتقدند بهتر است افراد به جای اینکه خود را از خوردن غذاهای چرب و نامناسب بترسانند با عباراتی نظیر "بهتر است میوه بخورم تا سالم بمانم" و عباراتی دیگری نظیر آن ترغیب کنند.