سحر ولدبیگی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام سحر ولدبیگی است. سحر ولدبیگی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سحر ولدبیگی را ملاحظه می‌کنید.

سحر ولدبیگی

 پدر سحر ولد بیگی

مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، بازیگر است. ولدبیگی کار چهره پردازی را همراه با بازی در تئاتر از (1347) در تئاتر «جامعه باربد»، آغاز کرد. وی از سال (1349) با «عروس بیانکا» ساخته ی شاپور قریب وارد عرصه ی چهره پردازی در سینما شد.

سحر ولدبیگی در ویلای پدریش + عکس

ازدواج سحر ولدبیگی

بعضی نام ها و واژه ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه ای را به دنبال می آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق تر و کامل تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آنها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است.

زوجی که همین تیرماه زندگی مشترک شان وارد سال چهاردهم خود می شود. بی حاشیه بودن و شادابی بارزترین وجه زندگی آنهاست. دو عاملی که به زندگی آنها در این سال ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

گفتگو بازوج هنری، نیمافلاح وسحر ولدبیگی

همسر سحر ولد بیگی

این موضوع به زمانی بازمی گردد که ما در مجموعه رستوران خانوادگی با هم کار می کردیم. به مرور زمان نوع نگاه ما به یکدیگر تغییر کرد و بیشتر همدیگر را زیر نظر گرفتیم. در آن کار نقش مقابل هم بودیم که در سریال همه خانواده تلاش می کردند تا با هم ازدواج کنیم ولی ما نمی پذیرفتیم.
جالب اینجاست که بعد از آن سریال این اتفاق به صورت واقعی افتاد و در 1/4/82 یعنی درست در روز تولدم با هم ازدواج کردیم. البته من و نیما اصراری نداشتیم که حتما جشن عروسی برگزار کنیم شاید در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر برای ما جذابیتی نداشت.
به نظرم در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما نیز با این خواسته ما کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

سحر ولدبیگی و همسر بازیگرش در خودرو شیکشان+عکس