به گزارش پارس نیوز، مجموعه خوش و بش به کارگردانی محمد مسلمی با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون مدتی است که روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. نیما فلاح و سحر ولدبیگی بازیگران این مجموعه هستند که در کنار سایر بازیگران تجربه متفاوتی در این سریال کسب میکنند.

در قسمتی از این مجموعه که پنجشنبه شب پخش شد رابطه زن و شوهری نیما فلاح و سحر ولدبیگی ماجراساز شد.

حاشیه سازی رابطه زن و شوهری نیما فلاح و سحر ولدبیگی در خوش و بش

در بخش هایی از قسمت جدید مجموعه خوش و بش نیما فلاح و سحر ولدبیگی تماس های فیزیکی با هم داشتند که صداو سیما مجبور به تذکر درباره آن شد.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی در مجموعه خوش و بش

در حالی که بخش هایی از بازی نیما فلاح و سحر ولدبیگی در مجموعه خوش و بش در حال پخش بود و گاهگاهی این زوج هنرمند با هم تماس فیزیکی داشتند شبکه دو در اقدامی عجیب شروع به تذکر دادن کرد.

تذکر شبکه دو در بخش هایی که این زوج با هم تماس بدنی داشتند به این شکل بود که مدام زیرنویس میکرد :آقای نیما فلاح و خانم سحر ولدبیگی در دنیای واقعی زن و شوهر هستند!

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

تاکید بر زن و شوهر بودن نیما فلاح و سحر ولدبیگی در تلویزیون

انتشار این بخش از مجموعه خوش و بش و زیرنویسی که مدام به شرح رابطه زن و شوهری آقا و خانم بازیگر می پرداخت به سوژه ای پربازدید در فضای مجازی تبدیل شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی بازیگران مجموعه خوش و بش

در آغوش کشیدن جنجالی نیما کرمی و همسرش در برنامه زنده

این اولین بار نیست که شکل این روابط در تلویزیون ماجراساز میشود و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار میگیرد. زمانی که نیما کرمی و همسرش زینب زارع اجراهای مشترکی را با هم روی آنتن برنامه زنده داشتند هم ماجراهایی به این شکل رخ داد.

نیما کرمی و همسرش زینب زارع

نیما کرمی و همسرش زینب زارع مجریان تلویزیون

زمانی که آقا و خانم مجری به صورت مشترک اجرای برنامه جشن دعوت را برعهده داشتند ، در لحظه اعلام خبر عید به آغوش کشیدن ناخودآگاه یکدیگر روی آنتن برنامه زنده حسابی برایشان ماجراساز شد و بعدا مجبور به توضیح درباره این اتفاق شدند و این ماجرا بار دیگری هم تکرار شد و زمانی که زینب زارع دست همسرش را روی آنتن گرفت با تذکر نیما کرمی مواجه شد.

حاشیه بوسه محسن افشانی بر صورت خواهرش در شبکه دوم سیما

یا زمانی که محسن افشانی و خواهرش مهمان برنامه شیدایی در شبکه دو سیما بودند بوسه ای که محسن افشانی در پایان برنامه بر صورت خواهرش زد هم با حواشی زیادی روبرو شد.

محسن افشانی و خواهرش

محسن افشانی و خواهرش در تلویزیون