سحر ولدبیگی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام سحر ولدبیگی است. سحر ولدبیگی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سحر ولدبیگی را ملاحظه می‌کنید.

سحر ولدبیگی

 بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

شقایق دهقان و سحر ولدبیگی در سالها قبل + عکس

همسر سحر ولد بیگی

نیما فلاح متولد 1351 تهران دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

عکس سحر ولدبیگی و همسرش در روز عشق

بعضی نام ها و واژه ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه ای را به دنبال می آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق تر و کامل تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آنها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است.

زوجی که همین تیرماه زندگی مشترک شان وارد سال چهاردهم خود می شود. بی حاشیه بودن و شادابی بارزترین وجه زندگی آنهاست. دو عاملی که به زندگی آنها در این سال ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

گفتگو بازوج هنری، نیمافلاح وسحر ولدبیگی