222

معرفی کپسول ژلاتینی ویتامین ای 400 واحد

ویتامین E از آن دسته ویتامین هایی است که به مانند یک کیمیاگر قدرت و توانایی بالایی در بهبود سلامت عمومی بدن و همچنین افزایش زیبایی و ظاهر افراد دارد.

چه چیزی ویتامین ای را محبوب و منحصر به فرد کرده است؟

ویتامی ای و یا آلفاتوکوفرول از ویتامین های محلول در چربی است و به شدت دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد، و به مانند یک مدافع به مقابله با اثرات مخرب شیمیایی و تخریب ها رفته و از سلول های بدن محافظت می کند و همچنین رادیکال های آزاد را که می توانند به مغز آسیب برسانند را مهار می کند. این ویتامین را هم می توان به صورت خوراکی و مصرف از طریق انواع خوراکی ها و هم مکمل ها مانند کپسول ژلاتینی ویتامین ای 400 واحد و هم به صورت موضعی مورد استفاده قرار داد.

دیگر مزایای کپسول ژلاتینی ویتامین ای 400 واحد برای زیبایی

  • تاخیر در روند پیری پوست
  • تقویت کننده رشد موها و ناخن
  • درمان کننده جای زخم و التهابات پوستی
  • جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و موخوره
  • افزایش رطوبت پوست صورت، لب و از بین برنده زبری پاها

سایر فواید کپسول ویتامین E 400

  • پیشگیری از بروز لخته های خونی و افزایش سطح سیستم ایمنی بدن
  • خواص آنتی اکسیدانی آن سبب بازسازی سلول های تخریب شده
  • افزایش قدرت باروری و پیشگیری از آلزایمر

منابع ویتامین ای

این ویتامین پر فایده تنها در منابع گیاهی نظیر روغن آفتابگردان، ذرت و بادام، اسفناج، گوجه فرنگی، سویا، سیب زمینی و از همه بیشتر در روغن جوانه گندم یافت می شود.

و اما

اگر در مصرف و تهیه مواد غذایی مذکور کم لطفی کرده و ارتقاء سطح سلامت خود را از نعمت این ویتامین محروم می کنید، مثبت سبز برای شما یک پیشنهاد ویژه داشته و شما می توانید با مراجعه به داروخانه مثبت سبز و تهیه کپسول ویتامین E 400به عنوان مکمل غذایی بدن خود را از داشتن تمامی محسنات مذکور بهره مند ساخته و سلامت خود و اطرافیانتان را تضمین نمایید.

 

خرید اینترنتی آسان در داروخانه مثبت سبز

3333

 

داروخانه مثبت سبز

داروخانه مثبت سبز را می توان بدون اغراق پیشگام در عرصه فروش اینترنتی محصولات حوزه سلامت دانست.

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز سبد خریدمان متنوع تر و اطلاعاتمان درباره بهترین و کارآمد ترین محصول، کاهش می یابد. اکثر افراد در هیاهوی برندهای مختلف گیج و سردرگم می شوند و نمی دانند که بودجه خود را چگونه به کالاهای ناشناس اختصاص دهند.

گفتنی است برندهای مختلف هم به دلیل آنکه نیازهای افراد، متنوع شده است، با قدرت های مختلف بروز کرده اند. آلودگی هوا، شوینده های مختلف و بیماری های گوناگون، موجب شده اند تا برندهای مختلف، محصولاتی خاص در جهت درمان و بهبود این مشکلات روانه بازارهای داخلی و جهانی کنند.

همه ما تجربه درگیر شدن در ازدیاد داروخانه ها را داریم، در حالی که متصدی داروخانه میل به پاسخگویی ما جهت رفع نیازمان را داشته اما حجم مراجعه کننده هایی که غالبا بیمار و کم حوصله هم هستند، اجازه ایجاد مکالمه ای مناسب را نمی دهد.

در گذشته برندها محدود و آزمون پس داده بودند و به طبع آن انتخاب راحت تر بوده است. این روزها به علت تعدد برندهای مختلف و محصولات شبیه به هم، سردرگمی میان افراد با تنوع مشکلات هر فرد، به وجود آمده است.

چه بسیار افرادی که به عنوان مثال پوست مختلط و چربی داشته اند اما درگیر تبلیغ خاص یک برند، محصولی که برای پوست های خشک ساخته شده است را با هزینه زیاد خریداری نموده بدون آنکه به وی مشاوره صحیح داده شود.

نکته جالب و قابل اتکا آن جاست که برای هر محصول، تمام اطلاعات لازم به روشنی درج گردیده است. اطلاعاتی اعم از مواد تشکیل دهنده، نحوه مصرف، خواص مواد داخل محصول به صورت جز به جز و…

داروخانه مثبت سبز به عنوان داروخانه ای آنلاین، در راستای رفع این مشکل، با برقراری سایتی جامع و کامل، با امکان خرید اینترنتی و از بین بردن مشکلات مراجعه حضوری، بهترین و با کیفیت ترین محصولات پرتقاضا را در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

همچنین درون داروخانه مثبت سبز مجله سلامت مثبت سبز به روزترین و متداول ترین مشکلات و معضلات جسمی، روحی، جنسی و… را در غالب مقالاتی جذاب و گیرا جهت تکمیل اطلاعات افراد به نمایش گذاشته است.

منبع: https://mosbatesabz.com