به گزارش خبر ورزشی شهر خبر، سرگئی لاوروف به دنبال پایان یافتن المپیک توکیو در جمع خبرنگاران گفت: احساس تلخی به جنبش المپیک آمیخته شده و افرادی در آن حضور دارند که اهداف غیرورزشی را دنبال می‌کنند. این افراد مبارزه عادلانه را تضعیف می‌کنند. ما درباره ورزشکاران پاک صحبت می‌کنیم. همه اعضای کاروان ورزشی روسیه در المپیک توکیو پاک بودند. المپیک علاوه بر ورزشکاران به مربیان و داوران پاک هم نیاز دارد.

دومین خبر پربازدید با عنوان حمله یحیی به تیم استقلال در نقل و انتقالات، منتشر شده است.در شرایطی که با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنی برای پوشش خط دفاعی است از اسامی زیادی در این رابطه یاد می‌شود. علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده جزو گزینه‌هایی هستند که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باب مذاکره با آنها را برای حضور در این تیم استارت زده است. اما طی روزهای اخیر شایعاتی نیز درباره یک انتقال جنجالی از استقلال به پرسپولیس نیز شکل گرفته است. محمد دانشگر که در چند مرحله با مدیران و کادر فنی و حتی بازیکنان هم‌ تیمی خود در فصل گذشته به چالش برخورد کرده و اخراج مقطعی را تحمل کرده بود، اکنون در بین گزینه‌های پرسپولیس قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی در سومین بازگشت خود به استقلال قراردادی یک سال و نیمه امضا کرد اما بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی برخی تصور می کردند احتمال جدایی مجیدی از استقلال وجود دارد اما با پستی که دیروز سرمربی آبی ها منتشر کرد مشخص شد که او قطعا در سال آینده هم سرمربی آبی ها خواهد بود. این خبر نیز با بازدید زیادی مواجه شد.

مخالفت AFC برای پرداخت پاداش پرسپولیس به کالدرون از دیگر اخبار پربازدید بود. مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر به پرداخت پاداش باشگاه از هر روش ممکن نشد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.