به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری مشرق در این خصوص به نقل از توکلی نوشت: سودها درحال واریز شدن است.

دومین خبر پربازدید در خصوص افت شاخص بورس بود. به گزارش منیبان، در ابتدای معاملات امروز بورس، شاخص کل با افت 5 هزار و 532 واحدی به عدد یک میلیون و 183 هزار واحد و شاخص هم وزن با افت 2625 واحدی به عدد 408 هزار واحد رسید. نماد‌های فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند.

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار به صورت تدریجی فروخته و به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‎شود. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش سلام نو، بانک مرکزی امروز معادل ریالی ناشی از فروش ۵۰ میلیون دلار از منابع ارزی حساب صندوق توسعه ملی را به «صندوق تثبیت بازار سرمایه» واریز کرد. براساس تصمیم‌های جلسه دویست و بیست و یکم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰، در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می بایست نسبت به فروش تدریجی ۲۰۰ میلیون دلار از منابع ارزی به حساب صندوق توسعه ملی اقدام و منابع حاصل را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز کند.

دیگر خبر پربازدید به ارزش سهام عدالت اختصاص داشت. به گزارش سلام نو، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۶۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۰۲ درصد معادل یک هزار و ۶۲۹ تومان کاهش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۴۰ تومان رسیده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بازار سرمایه، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.