~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا هادی طباطبایی، مربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران درباره علت حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال و نفت تهران، اظها‌ر کرد: بیشتر برای دیدن وضعیت بازیکنان تیم ‌ملی امید به ورزشگاه رفته بودم و ما تلاش داریم شرایط بازیکنان را از نزدیک مشاهده کنیم.

او درباره ارزیابی فنی‌اش از این دیدار گفت: نیمه اول کیفیت بازی را نداشت، اما در نیمه دوم استقلال هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و بعد از دو گلی که زد خیلی عقب رفت. نفت فشار بسیار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کرد و تلاش کرد تا بازی را بگرداند، اما نتوانست.

مربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که چرا بهنام برازی به آخرین اردوی تیم ‌ملی امید دعوت نشده است، بیا‌ن‌ کرد: ما یک لیست 50 نفره داریم و تمامی بازیکنان را تحت نظر داریم. هر کسی که خوب باشد از آن استفاده می‌کنیم. بهنام برزای کیفیت لازم را نداشت و به این اردو دعوت نشد. البته او می‌تواند خودش را نشان دهد و به اردوهای بعدی دعوت شود.

وی در واکنش به این نقد که چرا مربیان تیم ‌المپیک لیگ امید را تماشا نمی‌کنند، بیا‌ن‌ کرد: البته این صحیح نیست که ما لیگ پایه را پیگیری نمی‌کنیم، ولی این را قبول کنید که بسیاری از بازیکنان رده امید در لیگ برتر و لیگ دسته یک بازی می‌کنند و در حال‌ حاضر معیار تجربه برای ما خیلی اهمیت دارد.