به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، سرمربی استقلال دراعتراض به سوالی درباره میلاد سلیمان فلاح خرید جدید استقلال از خبرنگاران درخواست کرد از پرسیدن سوالات حاشیه ای پرهیز کنند.

دو مصدوم داریم
خسرو حیدری و حنیف مصدوم هستند که تیم پزشکی ما تلاش می کنند که برسند یا خیر.

باید اشتباهات فنی را کم کنیم
ما در ساختار دفاعی خیلی بد کار کردیم. ما نتایج خیلی بدی گرفتیم که در تاریخ مربیگری من و استقلال بی سابقه بوده است اما برای این نمی توانیم مقصر را کسی معرفی کنیم. این بازیکنان بزرگ هستند و فقط روی اشتباهات فردی گل می خوریم. این ناکامی را گردن کسی نمی توانیم بیاندازیم. بازیکن اول روی خوش تعصب دارد و بعد تیمش زیرا مردم او را می بینند. یقینا می توانند در ادامه بهتر این شوند و باید روی آنها کار کنیم تا اشتباه فردی نکنند. البته در خطر حمله ما خیلی خوب بودیم و در لیگ برتر از این نظر دوم هستیم.

اهواز شهر استقلالی هاست
برای این بازی به اهواز آمدیم. این شهر برای استقلال است زیرا طرفداران زیادی در این شهر داریم. مردم این شهر همه طرفدار آبی هستند و ما هم برای انجام یک بازی خوب به اهواز آمدیم. البته با تیم با برنامه و با کیفیتی بازی داریم و امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

 خبر جدیدی از تیموریان ندارم
تیموریان همراه تیم نیست. یکسری خواسته ها داشت در جلسه ای که خودم نیز در آن حضور داشتم. قرار شد به صورت مکتوب به کمیته نقل و انتقالات خواسته هایش را بدهد. من خبر جدیدی از وضعیت او ندارم.

پژمان در لیست خروجی ما نبود
فعلا تنها بازیکنی که جذب کرده ایم، فقط سلیمان فلاح است. ما لیست خروجی فعلا نداریم. پژمان نوری هم که از ما جدا شد،‌در لیست ما بود و در لیست مازاد ما نبود. او نزد من آمد و گفت که ملوان در این شرایط به او احتیاج دارد و من هم اجازه دارم که برود. دیدم که این انسان چقدر روح بزرگی دارد و رفت تا به ملوان کمک کند.

به فولاد کمک کنیم
تیمی مثل فولاد که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیاست، باید بستری برای آن فراهم کنیم تا در آسیا موفق باشد. حالا یک تخلفی رخ داده است و من در جریان و حدش نیستم که درباره آن صحبت کنم. بیشترین ضربه را فولاد خورده است. حتی بازیکنی که تخلف کرده است در آسیا بتواند به نماینده ایران کمک کند. در لیگ فقط محرومیتش را طی کند.

موفقیت تیم ملی را می خواهیم
50 روزلیگ تعطیل است دیگر، نظرمان چه فرقی دارد؟ فقط برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می کنم و همه باید به تیم ملی امید و بزرگسالان کمک کنند. راه سختی در پیش دارند و باید یک عزم ملی باشد تا آنها موفق شوند.


در حاشیه
در اواسط کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که آیا می‌ داند میلاد سلیمان فلاح بازیکن جدید استقلال با دلایل غیرواقعی رضایتنامه اش را گرفته؟ او ادامه داد: سلیمان فلاح به بهانه بیماری پدرش از مسجدسلیمانی ها رضایتنامه گرفته حال آنکه این موضوع واقعی نیست.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال با ناراحتی گفت: این موضوع چه ربطی به باشگاه استقلال دارد؟ سوال حاشیه ای نپرسید و چیزهایی بگویید که به درد فوتبال بخورد.