به گزارش پارس به نقل از ایسنا بارسلونا که در تابستان فصل آمادگی نتایج خوبی به دست نیاورده بود، این بار خودی نشان داد و توانست در جام خوآن گامپر با سه گل رم را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

آبی-اناری‌ها که بعد از مدت‌ها لیونل مسی و نیمار را در ترکیب خود دیدند، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند با گلزنی نیمار، مسی و راکتیچ به پیروزی برسند تا ثابت کنند که در بازگشت دو ستاره خود تیم بسیار قوی هستند.

لوئیس انریکه سرمربی آبی-اناری‌ها که برابر تیم سابق خود بازی می‌کرد از عملکرد شاگردانش راضی است و به ستایش از زوج خط حمله تیمش لیونل مسی و نیمار پرداخت. او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم. بازیکنانی مانند نیمار، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، دنی آلوس و کلودیو براوو به مرز آمادگی کامل رسیده‌اند و این بدون شک بهترین خبر برای ماست. با بازگشت این ستاره‌ها تیم قوی‌تری شده‌ایم و می‌توانیم به آینده بسیار امیدوار باشیم. بسیار خوشحالم که مسی و نیمار در اوج به سر می‌برند.

او ادامه داد: پیش از این گفتم که تیم ما در کارهای دفاعی مشکل دارد و باید هر چه سریع‌تر راه‌حلی پیدا کنیم. خوشبختانه در دیدار برابر رم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشتیم. البته باید این را هم بگویم که ما چند ستاره خود را در اختیار نداشتیم و الان با بازگشت این بازیکنان شرایط بهتر شده است. تیمی قوی است که بتواند خیلی سریع راه حلی برای مشکلات خود پیدا کند.‌ الان خوشبختانه شرایط تیم خوب است و می‌توانم بگویم که آماده رقابت هستیم.

سرمربی آبی-اناری‌ها در پایان سخنان خود گفت: طبیعی است که تیم در ابتدا به مشکل بخورد؛ چرا که بازیکنان در تعطیلات به سر می‌برند و برای بازگشت به روزهای خوب خود نیازمند زمان هستند. ما نتوانستیم در این چند دیدار خود عملکرد خوبی داشته باشیم؛ چرا که تیم در مرحله آمادگی بود. در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. می‌خواهیم به درخشش خود ادامه دهیم و در فصل جدید هم بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاریم.

بارسلونا در چهار بازی دوستانه‌ای که قبل از دیدار برابر رم به میدان رفت سه بار شکست خورد تا بسیاری به انتقاد از انریکه بپردازند اما تیم انریکه با بازگشت چند ستاره سرشناس خود از جمله مسی و نیمار به راحتی توانست برابر رم به پیروزی برسد تا نشان دهد که همان تیم آماده فصل قبل است.