به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره مصوبات امروز گفت: در جلسه امروز سه موضوع مطرح شد، موضوع اول جلسه مشترک هیئت وزیران با مقام معظم رهبری بود که آقای رئیس جمهور از مقام معظم رهبری تشکر کردند و تاکید کردند که تمام دستگاه های اجرایی در جهت اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین از اصلاح بودجه سال ۹۲ در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد و گفت: پیش از این نیز گفته شده بود که منابع ۲۱۰ هزار میلیارد تومانی بودجه سال ۱۳۹۲ دست نیافتنی است و مبنای این اظهارنظر نیز عملکرد بودجه در سال ۱۳۹۱ و ۵ ماهه سال ۹۲ بوده است.

نوبخت با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای شفاف کردن بودجه سال ۹۲ گفت: امروز اصلاحیه بودجه سال ۹۲ به تصویب رسید و انشالله اصلاحیه این بودجه در صبح روز سه شنبه با قید دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

وی افزود: البته در اصلاحیه این بودجه تلاش شده است به منظور جلوگیری از رکود پیمانکاران وابسته به بخش دولتی منابع جدید برای بودجه تصویب شود تا کاهش درآمدها به میزان ۶۰ میلیارد تومان منجر به رکود نشود.