سعید قاسمی شامگاه چهارشنبه در جمع پرشور و گسترده حامیان  حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این شهرستان با بیان اینکه در آستانه یک پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز قرار داریم، اظهار داشت: زر، زور و تزویر طی چهار سال گذشته کارایی خودش را نشان داد.

این فعال سیاسی فرهنگی بیان داشت: در سال 92 به دلیل عدم توجه و نظارت کافی اتفاقی رقم خورد که نظام را به 20 سال قبل بازگرداند.

قاسمی تصریح کرد: مجموعه انحرافی موجود بر اساس یک خطای تاکتیکی روی کار آمد و کشور ما بازگشت به عقبی داشته است که جبران‌ناپذیر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دیگر دوران اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تمام شده و جریان انقلابی و غیر انقلابی مطرح است و البته اصولگرایی از جنس برخی‌ها نیز پذیرفته نیست.

قاسمی عنوان کرد: دیگر گول نمی‌خوریم که افرادی را با پیشینه اصول‌‌گرایی انتخاب کنیم و آن‌ها به جایی دیگر بپیچند و ما اصلاح‌طلبانی را که جانمازشان به سمت غرب پهن کرده‌اند را نیز قبول نداریم.

وی ابراز داشت: ما به جریان انحرافی، زر، زور و تزویر و همچنین به استمرار جریانی که مختلس و جریان فتنه‌‌گر سال 88 است، رأی نمی‌دهیم.

قاسمی اظهار کرد: ما به آن‌هایی که راه نفوذ بیگانگان را بر مسلمین باز می‌کنند، رأی نمی‌دهیم.

وی بیان داشت: برجام، برنامه نرم براندازی جمهوری اسلامی است و ما به آن‌هایی که طالب هستند، همگی ما را با قید و شرط آن‌گونه که در برنامه کثیف برجام آمده است، بفروشند، رأی نمی‌دهیم.