رزرو هتل در شهر تبریز از این بابت مورد توجه گردشگران است که می توانند در شهری رویایی اقامت داشته باشند. آب و هوایی فوق العاده مطبوع، نبود گِدا در شهر، مکان های تاریخی، دیدنی و طبیعی فوق العاده، همه و همه تنها بخشی از ویژگی های شهر تبریز به شمار می رود که سبب جذب گردشگران شده است.

تبریز با دارا بودن جاذبه هایی همچون کلیسای مریم ننه، آبشار آسیاب خرابه، ساختمان شهرداری، مسجد کبود، کوه عینالی، پارک ایل گلی و ... می طلبد که هتل های بسیاری را برای اسکان گردشگران داشته باشد. از این رو هتل های تبریز با امکانات و ویژگی های مختلف در گوشه و کنار شهر شکل گرفته اند تا سلیقه هر گردشگری را به خوبی تامین کنند.

شهر تبریز که به عنوان شهر اولین ها هم شناخته می شود جایگاه ویژه و مهمی در کشور دارد. شهر تبریز پس از تهران دومین شهر صنعتی از نظر کارخانه های مادر محسوب می شود. به دلیل مرزی بودن شهر تبریز و پایتخت بودن آن در زمان آق قویونلوها و قره قویونلوها، رفت و آمد های افراد اروپایی سبب شد تا نخستین عکاسخانه، نخستین چاپخانه، نخستین روزنامه، نخستین سینما و ... در این شهر ایجاد شود.

p1

هتل لاله پارک تبریز همسایه کوه عینالی

رزرو هتل در شهر تمدن و اولین ها

با تمامی این تفاسیر، مطمئناً شما هم ترغیب شده اید تا رزرو هتل در شهر تبریز را انجام دهید و این جاذبه ها را از نزدیک مشاهده کنید. اما برای انتخاب هتل تبریز دچار تردید شده اید؟ آیا نمی دانید کدام هتل متناسب با بودجه و خواسته شما خواهد بود؟ در ادامه مطلب با برخی از هتل های لوکس و قیمت مناسب تبریز آشنا می شوید که در انتخاب آگاهانه و رزرو هتل از پرشین هتل کمک شایانی به شما می کند.

هتل لاله پارک تبریز، همجوار کوه عینالی

یکی از هتل های تبریز که بسیار لاکچری و گران قیمت است، هتل لاله پارک تبریز نام دارد که همسایه کوه عینالی (یکی از جاذبه های تبریز) می باشد. این هتل تبریز 5 ستاره بوده و در کنار خود، یک مرکز خرید لوکس را طراحی کرده است. اتاق های این هتل تبریز با بهترین امکانات رفاهی لوکس و مدرن مهیا شده تا رفاه و آسایش را به میهمانان هدیه دهد. رستوران های این هتل تبریز نیز با بهترین کیفیت غذاهای محلی و دیگر ملل ها را تهیه و طبخ می کنند.

هتل پارس ایل گلی یا ائل گلی تبریز در دل پارک شاه گلی

از دیگر هتل های تبریز که در قلب پارک شاه گلی، ایل گلی یا همان ائل گلی قرار گرفته است، هتل پارس می باشد که به دلیل موقعیت آن، هتل پارس ایل گلی خوانده می شود. این هتل 5 ستاره با کیفیت بالا و خدمات دهی خوب خود توانسته یکی از بهترین انتخاب ها برای رزرو هتل در شهر تبریز باشد. سوئیت های خاص با چشم اندازی خیره کننده از دریاچه و پارک، رستوران های تمیز با کیفیت غذایی عالی، امکانات و خدمات رفاهی فوق العاده از شاخصه های هتل پارس ایل گلی است.

p2

هتل پارس ایل گلی تبریز در دل پارک شاهگلی

هتل لاله کندوان تبریز، تنها هتل سنگی کشور

اگر می خواهید در تنها هتل سنگی ایران که در شهر تبریز قرار دارد اقامت کنید، معطل نکرده و رزرو هتل لاله کندوان را انجام دهید. زیرا این هتل تبریز به دلیل تعداد کم اتاق ها و خاص بودنش، سریع تکمیل ظرفیت می شود. هتل لاله کندوان تبریز در دل کوه و روستای کندوان قرار دارد که آب و هوایی فوق العاده سرد بر جو آن حاکم می باشد. این سرما به گونه ای است که اهالی روستا در 6 ماه دوم به دلیل سردی هوا آن را ترک می کنند.

اما هتل لاله کندوان تبریز با اجرای سیستم گرمایشی مجهز در داخل اتاق های سنگی خود، رفاه کامل را برای میهمانان خود فراهم نموده تا سردی هوا، به آنان آسیب نزند. در داخل برخی سوئیت های ویژه این هتل تبریز نیز جکوزی وجود دارد که برای ریلکسیشن و تمدد اعصاب، رفع گرفتگی عضلات و باز شدن عروق خونی سیار مفید است.

بیشتر بدانید : یزد معروف به شهر بادگیر ها و هتل های خشتی

رزرو هتل قیمت مناسب در تبریز امکان دارد؟

بله، هتل های بسیاری در شهر تبریز وجود دارند که قیمت مناسب بوده و از نظر کیفیت هم مطلوب می باشند. این هتل های قیمت مناسب شامل هتل گسترش تبریز، هتل بین المللی تبریز و هتل سارای تبریز می شود که 4 ستاره هستند. هتل آپارتمان بهبود تبریز، هتل کاسپین تبریز و هتل آپارتمان ائل آی از جمله هتل های 3 ستاره با کیفیت در تبریز هستند.

p3

هتل لاله کندوان تبریز، تنها هتل صخره ای کشور

جهت رزرو هر کدام از هتل های تبریز می توانید با شماره ی 021،43000020 تماس حاصل نموده تا کارشناسان مجرب پرشین هتل در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما باشند. سایت معتبر پرشین هتل با معرفی هتل های برتر با قیمت های مختلف، سعی در رضایت کاربران داشته تا با هر بودجه ای بتوانند سفری شیرین داشته باشند.