پايگاه خبري تحليلي «پارس»- احمدی نژاد شب گذشته در حالی در جمع مردم شهرری حضور یافت که باز هم به  سوالات بیشمار خبرنگاران پاسخی نداد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع المهدی دولت آباد شهرری با سخنرانی محمود احمدی نژاد عضو ارشد! مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
 ahmadijamdolat (3)
وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: بنده فعلاً قصد صحبت کردن ندارم اما دعوت آقای مجاهد امام جماعت این مسجد و هیئت امنای مسجد جامع المهدی را به دیده منت پذیرفتیم.
این درحالیست که تعدادی از هیات امناء این مسجد با دعوت از احمدی نژاد به دلایل مختلف مخالف بودند..
 ahmadijamdolat (4)
عده ای از مردم که تا پایان سخنرانی در مسجد حضور داشتند  با شعارهای«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای» و «قسم به هر چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده" نامه به دست وی را همراهی میکردند و عده ای که موفق نشده بودند که نامه خود را بدست رئیس جمهور سابق برسانند، بدنبال راهی برای رسیدن به مقصود خود بودند که موفق نشدند.

ahmadijamdolat (5)

غلامحسین الهام سخنگوی دولت دهم، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، سیدمجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور سابق و جوانفکر مدیرعامل اسبق روزنامه ایران در این مراسم احمدی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

ahmadijamdolat (6)

احمدی نژاد در ادامه صحبت هایش باز هم یاد و خاطره چاوز را زنده کرد و گفت :"خدا رحمت کند آقای چاوز را، این مرد انقلابی را که باور داشت به این ارزش ها و منتظر بود. اعلام می کرد در تلویزیون که مردم! راه حل این است باید امام مهدی (عج) بیاید و ما به سوی او برویم. رفت در مشهد مصاحبه کرد و گفت ما باید برویم به سمت او. ما رفتیم برای مراسم تدفینش."که با تکراری شدن صحبت های وی برای مردم ،بسیاری از مردم مسجد را ترک کردند.

ahmadijamdolat (7)

حاشیه های دعوت از احمدی نژاد همچنان برای امام جماعت این مسجد ادامه دارد و مردم حاضر با سوال های متفاوت از امام جماعت این مسجد، علت دعوت از احمدی نژاد را از وی سوال میکردند.

ahmadijamdolat (8)

محکومیت معاون اول احمدی نژاد و همچنین یازده روز خانه نشینی وی در مخالفت با دستور رهبری از سوالات مردمی بود که باز هم پاسخی جز" لبخند "برای مردم نداشت.

ahmadijamdolat (9)

پس از خروج احمدی نژاد از مسجد بحث های داغی بین مردم در جریان بود که عمده آن حول محور یازده روز خانه نشینی رییس جمهور سابق و محکومیت معاون اول وی بود. 

ahmadijamdolat (10)

طرفداران احمدی نژاد محکومیت معاون اول وی را به دوران قبل از ریاست جمهوری نسبت می دادند و مخالفان خواستار معذرت خواهی احمدی نژاد بودند.

ahmadijamdolat (11)

 حضور حجت الااسلام کیانی مرد همراه احمدی نژاد در استقبال ها و بدرقه های زمان ریاست جمهوری هم در نوع خود جالب بود که وی تمام مدت حضور در حیاط مسجد نشسته بود و به سوالات مردم پاسخ می داد.

تعدادی اتوبوس  هم در اطراف مسجد مشاهده شد که تعداد زیادی از مردم را با خود از نقاط مختلف تهران به مسجد آورده بودند و برخی ها میگفتند که این مراسم قرار بود در نازی آباد تهران برگزار شود ، اما بدلیل کم بودن فضا احمدی نژاد  به این مسجد آمده است و رئیس جمهور سابق علاقه خاصی به حضور در هیئت انصار علمدار ولایت نازی آباد دارد.

ahmadijamdolat (12)

ahmadijamdolat (2)