به گزارش پارس نیوز ، محسن پیرهادی در سه فصل به نام‌های «ایران سربلند، مجلس قوی ،مجلس کارآمد»،«قانون‌گذار و ناظر »و‌«مسئولیت‌های پارلمانی»به شرح رویکرد و اقداماتش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

برای دانلود گزارش عملکرد محسن پیرهادی اینجا کلیک کنید

تاکید بر رعایت حق مردم،توجه به حقوق حاکمیت،تلاش برای ارتقای وحدت و انسجام ملی،تقویت نقش مردم در حکمرانی و بسترسازی برای حضور موثر مردم در مدیریت شهری، تقویت تعامل دولت و‌مجلس، پیگیری امور مردم از طریق رایزنی و مفاهمه با دیگر مسئولان اساس رویکرد نمایندگی پیرهادی در ۴۳ ماه گذشته از استقرار مجلس یازدهم بوده است.

در بخش اول این گزارش که به نام شعار انتخاباتی جریان سیاسی متبوعش «ایران سربلند؛مجلس قوی،مجلس کارآمد»نام گذاری شده ؛رویکرد نمایندگی،مسئولیت‌های پارلمانی،پیگیری حق مردم و اقدامات حوزه انتخابیه محسن پیرهادی گردآوری شده است.

در فصل دوم؛اقدامات و رویکرد محسن پیرهادی در دو حوزه تقنینی و نظارتی مجلس ذیل سرفصل‌هایی چون کارنامه نظارتی،کارنامه تقنینی ،اولویت‌های نظارتی و تقنینی و پیگیری‌های ویژه و قوانین راهگشا جمع آوری شده است.

در فصل سوم؛عملکرد محسن پیرهادی در مسئولیت‌های پارلمانی‌اش همچون ،ریاست فراکسیون شورا‌ها و مدیریت شهری و روستایی،عضویت در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس،نایب رئیسی اول فراکسیون انقلاب اسلامی،نایب‌رئیسی اول کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور،عضو هیات مرکزی نظارت برششمین دوره شوراهای اسلامی کشور،عضویت در گروه‌های دوستی پارلمانی و عضویت ‌در هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه‌های اول،دوم ‌و چهارم مجلس شورای اسلامی گردآوری شده است.