به گزارش پارس نیوز به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که در اولین روز کاری هفته، قیمت ب ام و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در بازار افت ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید. ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ هم با کاهش ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۲ میلیارد تومان قیمت پیدا کرد.

همچنین بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده که در اولین روز کاری هفته‌جاری ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری مدل ۱۴۰۱ هم در بازار کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۹۱۰ میلیون تومان رسید. ام وی ام X۵۵ PRO IE مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو با کاهش ۵۰ میلیون تومانی قیمت، ۷ میلیارد تومان به فروش رفت. تویوتا C-HR تمام چرخ محرک نیز با کاهش ۵۰ میلیون تومانی، ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

در عین حال، تیگارد X۳۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود. جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان بود.

ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شد + جدول