به گزارش پارس نیوز ادعا شده است که نسخه‌ی میان‌رده‌ی زد فولد ۶ از پسوند FE استفاده می‌کند و قلم لمسی اس پن را که ممکن است برای بعضی کاربران مهم باشد، پشتیبانی نخواهد کرد.

براساس گزارش زومیت، گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تفاوت خاصی از نظر ظاهری با مدل‌های نسل قبلی خود نداشته‌اند و به‌طور کلی، گوشی‌های سامسونگ در بخش تاشو از زبان طراحی تقریباً ثابتی در همه‌ی مدل‌ها استفاده کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که زد فولد ۶ با تغییرات بیشتری نظیر استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر با وضوح بالاتر، مکانیزم لولای پیشرفته‌تر و همینطور ضخامت کمتر همراه باشد که آن را با گوشی‌های تاشویی مانند وان پلاس Open رقابت‌پذیرتر خواهد کرد.

هیچ‌یک از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فولد ۴ یا گلکسی زد فولد ۳ با S Pen یا محفظه‌ی اختصاصی آن (مانند گلکسی S24 اولترا) عرضه نشدند و کاربر مجبور می‌شد قلم لمسی را به‌طور جداگانه خریداری کند و به فکر جایی برای قرار دادن آن باشد.

اگر گزارش ETNews رنگ حقیقت به خود بگیرد، سامسونگ قرار است مدل اقتصادی گلکسی زد فولد ۶ را بدون پشتیبانی از S Pen به بازار عرضه کند. صرفِ نبودِ پشتیبانی از استایلوس تفاوت چشمگیری در قیمت گوشی ایجاد نخواهد کرد، بنابراین انتظار می‌رود که مدل اقتصادی زد فولد ۶ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵، یک‌سری ضعف‌های دیگر هم داشته باشد.

ممکن است گلکسی زد فولد ۶ اف ای با صفحه‌نمایش کوچک‌تر با کیفیت پایین‌تر، حاشیه‌های ضخیم‌تر، دوربین‌های ساده‌تر، رم و فضای ذخیره‌سازی کمتر و همچنین پردازنده‌ی ضعیف‌تر عرضه شود.

گفته می‌شود که گلکسی زد فولد ۶ اصلی مجهز به اسلات مخصوص استایلوس خواهد بود تا آن را از برادر میان‌رده‌اش متمایز کند. علاوه‌بر این، ابعاد زد فولد ۶ از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد تغییرات قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ در دسترس نیست.

منبع: خبر آنلاین