به گزارش پارس نیوز ، روز گذشته در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، رونمایی از خودروی ری را برقی صورت گرفت که به عنوان نسخه برقی اولین کراس اوور ملی معرفی شد. به گفته مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو با توجه به خط مونتاژ جدید توسعه داده شده، “ری را” از نیمه بهمن ماه وارد فاز تولید انبوه می شود.​

این خودرو از جمله محصولات داخلی بود که از ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد و رونمایی آن همراه با حاشیه‌های فراوان همراه بود. علاوه بر طراحی نسبتا مدرن و بروز، این خودرو امکانات مناسبی را نیز ارائه می‌دهد و به عنوان اولین کراس اوور ملی شناخته می‌شود.

برای ایران خودرو، ری را محصولی ویژه‌ای محسوب می‌شود و به عنوان پرچمدار محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت در تلاش است تا بیش از پیش محبوبیت این خودرو را افزایش دهد. امروزه با آزاد شدن واردات خودرو، عرضه خودروهای هیبریدی و برقی و تغییرات در بازارهای جهانی، ایران خودرو تصمیم گرفته است تا نسخه بدون‌سوخت فسیلی و سبز پرچمدار خود، یعنی خودرو ری را برقی را رونمایی کند.

در ادامه به مشخصات و امکانات ری را برقی و تغییرات نسبت به نسخه‌های غیر برقی آن پرداخته خواهد شد.قطعات دکوراتیو کرومی هم آبی رنگ شده اند و در نمای جانبی طرح های گرافقکی با رنگ آبی کار شده است. نمای عقب خودرو تغییری ندارد و پورت شارژ هم جایگزین درب پاک شده است.