به گزاش پارس نیوز به نقل از ایسنا ، محمد سرگزی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل سفر زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: کمیسیون عمران تاکنون جلساتی ویژه برای برگزار هرچه بهتر مراسم بزرگ اربعین، با حضور نهادها و دستگاه های متولی تشکیل داده است و گزارشات هر کدام از دستگاه های متولی پیرامون نحوه ارائه خدماتشان مورد بررسی قرار گرفت. سازمان راهداری و سازمان هواپیمایی کشوری از اقدامات انجام شده برای تسهیل حمل و نقل زائران گزارشی را به اعضای کمیسیون منعکس کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمادگی دستگاه های متولی برای برگزاری این مراسم به ویژه حمل و نقل زائران چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی نسبت به سال های گذشته بهتر است. امیدوار هستیم باتوجه به ظرفیت های خوبی که پیش بینی شده است بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی به ویژه در حوزه حمل و نقل ارائه شود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر قرار شد بلیت هواپیما با قیمت مصوب از سوی ایرلاین ها فروخته شود. فروش چارتری بلیت نیز برای ایام اربعین ممنوع است. همه ایرلاین ها موظف هستند با یک قیمت بلیت خود را به فروش رسانند و قطعا با گران فروشی ایرلاین ها نیز برخورد خواهد شد.