به گزارش پارس نیوز، 

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در جلسه امروز بنا بود تا پرونده مربوط به سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج مورد بررسی قرار گیرد که به علت عدم حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس فرودگاه‌های کشور بررسی این پرونده به جلسه دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه عدم حضور این مسئولین در کمیسیون با وجود دعوت به عمل آمده از آنها تخلف محسوب می‌شود، افزود:‌کمیسیون اصل نود مجلس می‌تواند به دلیل عدم حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس فرودگا‌ه‌های کشور در جلسه امروز پرونده را برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه ما بدنبال تعامل برای حل مشکل هستیم نه ایجاد مشکل، یک بار دیگر برای بررسی این پرونده از مسئولین مربوطه برای حضور در کمیسیون دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تکرار عدم حضور آنها در کمیسیون پرونده سانحه به علاوه گزارش عدم حضور این مسئولین در کمیسیون برای بررسی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

داداشی خاطرنشان کرد: بعضا پیشس آمده مسئولی به دلیل مشغله کاری نتوانسته با وجود دعوت به عمل آمده در جلسه کمیسیون حاضر شود و البته این موضوع در نامه‌ای به کمیسیون اعلام شده اما اینکه بدون اعلام و اطلاع مسئولی حضور پیدا نکند تخلف محسوب می‌شود.