حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر درباره ضرورت همدلی و همگرایی سه قوه، اظهار داشت: یکی از راهبردهای مهم پیشرفت در کشور، ایجاد وحدت، حفظ همگرایی و همدلی سران قوا و مدیران دستگاه ها، توجه به مسائل اساسی کشور و پرهیز از پرداختن به حواشی و اتفاقاتی است که گاهی موجب غفلت مسئولان برای خدمت به مردم، رفع مشکلات و برطرف کردن موانع در موضوعات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود.

وی افزود: گاهی ممکن است قوای سه گانه بنا به دلایلی متعرض هم شده و یا با حاشیه سازی روابط صمیمانه خود را مخدوش کنند. از این رو رهبر معظم انقلاب این توصیه را داشتند که مسئولان سه قوه اجازه ندهند بین تشکیلات خودشان و در پی آن بین مردم سردی به وجود بیاید که مردم از مسیر این اختلافات نسبت به نظام ناامید شوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: با این حال، اهدافی که می تواند محور مشترک کشور باشد نباید مورد غفلت واقع شود و قوای سه گانه در حین اختلاف نظر، باید وحدت داشته باشند تا مردم احساس کنند مسئولان دنبال حل مسائل کشور بوده و صرفا به دنبال حل مسائل شخصی بین خود نیستند.

نوش آبادی تاکید کرد: قوای سه گانه بر اساس قانون اساسی از هم مستقل هستند اما به صورت کلی یک هدف را تحت زعامت رهبری معظم دنبال می کنند.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ممکن است گاهی نسبت به این موضوع غفلت کنیم و دشمن هم نقشی در آن نداشته باشد، از این رو نباید مسئولان و مردم سرگرم موضوعات کاذبی شوند که خود باعث عقب افتادگی در کشور شده و مسیر برای نفوذ دشمن می شود.