به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که «کریستیانو رونالدو» پس از توافق دوجانبه با ترک باشگاه موافقت کرده است.

به گزارش «من یونایتد نیوز»، این بازیکن پرتغالی در اوایل این ماه مصاحبه‌ای جنجالی با «پیر مورگان» انجام داد که در آن از مدیر و مالکان باشگاه شدیدا انتقاد کرد.

به طور گسترده‌ای انتظار می‌رفت که او پس از اظهاراتش با واکنش باشگاه شود و یونایتد اکنون آزادی او را تایید کرده است. این در حالی است که کمتر از ۱۸ ماه از بازگشت رونالدو به خانه (منچستر یونایتد) گذشته بود.

در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی این باشگاه منتشر شد، آمده است: کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا می‌شود و این توافق فوراً اجرا می شود.

در این بیانیه آمده: باشگاه از او برای کمک بی‌نظیرش در دو دوره حضور در اولدترافورد، به ثمر رساندن ۱۴۵ گل در ۳۴۶ بازی تشکر می‌کند و برای او و خانواده‌اش آرزوی موفقیت در آینده دارد؛ همه در منچستریونایتد بر ادامه پیشرفت تیم زیر نظر اریک تن هاگ و همکاری با یکدیگر برای رسیدن به موفقیت در زمین متمرکز هستند.

یونایتد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تصور می‌کرد که یک مدافع راست به خدمت بگیرد، اما اولویت‌های آنها ممکن است پس از چرخش ناگهانی وقایع مربوط به رونالدو، تغییر کند.

آنها (باشگاه) اکنون باید در ژانویه جانشینی برای رونالدو پیدا کنند.

«ممفیس دیپای» از بارسلونا از نظر شیاطین سرخ می تواند یک گزینه واقع بینانه باشد. اما اگر یونایتد بخواهد مبلغ معقولی را خرج کند، انتقال «مهدی طارمی» از پورتو می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

یونایتد در حال حاضر «مارکوس راشفورد» و «آنتونی مارسیال» را به عنوان تنها مهاجمان خود در اختیار دارد. با توجه به سه بار مصدومیت مارسیال در این فصل، این باشگاه باید جذب یک مهاجم دیگر را در دستور کار داشته باشد.