~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از وین رونی ستاره انگیسی باشگاه منچستریونایتد بعد از اینکه در گل های ملی رکورد بابی چارلتون را بعد از گذشت 45 سال با 50 گل شکست، تمجید کرد.

مسی در مصاحبه اش با روزنامه دیلی میرور بریتانیا گفت: رونی بازیکنی است فقط یکبار در عرصه فوتبال ظاهر شده و نمی توان او را با هیچ بازیکنی مقایسه کرد.

اعجوبه فوتبال جهان در ادامه بیان کرد: بازیکنان استثنائی و خوب بسیاری وجود دارد ولی رونی دارای توانایی فنی و قدرت جسمانی خارق العاده ای است که بازیکنان دیگر آن را ندارند و او از قویترین بازیکنانی است که تا به حال در مقابلش بازی کردم و او فوتبال را باجدیتی بازی می کند که کمتر کسی مثل آن است و به همین خاطر بازیکنی مثل او را ندیدم.

ستاره آرژانتینی در پایان گفت: رونی بیشتر تمرکزش را برای موفقیت تیم ملی اش صرف می کند تا اینکه به دنبال عناوین فردی باشد. می دانم که او کاملا حرف من را درک می کند زیرا عناوین و قهرمانی های فردی هیچگاه قابل مقایسه با قهرمانی تیم ملی در جام جهانی نیست و نخواهد بود.

گفتنی است که سه شنبه گذشته تیم ملی انگلیس با نتیجه دو بر صفر سوئیس را شکست داد. در این بازی رونی موفق به گلزنی شد و گل شماره پنجاه خود را به ثمر رساند تا رکورد بابی چارلتون با 49 گل زده را بشکند.