به گزارش جام جم آنلاین، صاحب حجتی سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده یک هزار و ۶۲ خودروی خارجی رسوب شده در گمرک از روز هفتم مهرماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند و یا از خودرو‌ها در انبار‌های اموال تملیکی بازدید کنند.

 

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ هزار بازدید از سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و حدود ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت در خصوص مزایده فوق‌العاده ۵۶۵ ثبت شده است.

حجتی با بیان اینکه جلسه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی در ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود، گفت: زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودرو‌های سواری خارجی از ۱۲ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: اسامی برنده‌شدگان با حضور نهاد‌های نظارتی و بازرسی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین خودرو‌های خارجی در بوشهر است، گفت: خودرو‌ها در ۹ استان شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، هرمزگان، تهران، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و فارس در انبار‌های این سازمان قرار دارند که امکان بازدید حضوری فراهم است.