به گزارش پارس به نقل از فارس، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد بخشی از کالاهای منقول تحت اختیار خود در استان تهران را از جمله: ۸۷ تخته انواع فرش دستباف (مستعمل) ، ۲۷ دستگاه تلویزیون ۴۰ اینچ LCD سونی، ۸۴۴۰ عدد میل سوپاپ خودرو، ۱۲۰۰۰ بلبرینگ به مارک SNR (مربوطه به خودرو L۹۰) ، ورق رولی کاغذ، چراغ خورشیدی محوطه ای (فتوسل) با بهره گیری از سامانه الکترونیک (سما) به صورت اینترنتی به فروش برساند.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان می توانند از ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۹۲ لغایت ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۶ تیر ۹۲ جهت بازدید کالاهای مطرح در مزایده به نشانی: تهران - کیلومتر ۱۲ جاده قدیم کرج (فتح تهران) - بعد ازسه راهی شهریار روبروی دپوی ارتش، مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران مراجعه کنند. (تلفن: ۴۴۹۰۲۱۵۱ -۴۴۹۰۷۶۶۱-۴۴۹۰۷۶۵۸-۰۲۱) .

سازمان اموال تملیکی در ادامه با توجه به اینترنتی بودن مزایده مواردی را متذکر شده است:

۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه مزایده الکترونیک (سما) بوده و ارائه پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می پذیرد، لذا شرکت کنندگان در مزایده باید از تاریخ های فوق به وبگاه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی (www. tamliki. ir) مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

۲- شرکت کنندگان در مزایده می توانند جهت ثبت نام دریافت گواهی امضاء الکترونیک و توکن به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

۳- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۴- فهرست و اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده در بخش سامانه مزایده الکترونیک (سما) در وب گاه سازمان به نشانی فوق الذکر قابل رویت برای متقاضیان محترم است.

۵- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته (به جز جمعه ها) از ساعت ۸ الی ۱۴ امکان پذیر خواهد بود.

۶- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک (سما) ، راس ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۸ تیر ۹۲ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.

۷- متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در مزایده الکترونیک با شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۸۷-۰۲۱ تماس بگیرند.